תקשורת ומדיה

ינון מגל יתנצל? המגיש קיבל מכתב התראה לפני תביעה

העיתונאי האשים את נאור נרקיס - מייסד ומנהיג תנועת "ישראל נאורה", בכך שהוא מחלק סמארטפונים לילדים של חרדים, כשבפועל מעולם לא עשה זאת. כעת, אם מגל לא יתנצל עד מחר - התביעה תצא לפועל
מערכת ice |  1
ינון מגל (צילום מתוך תכנית הרדיו של ינון מגל ובן כספית)
ביום ראשון האחרון, במסגרת בתוכנית "הפטריוטים" המשודרת בערוץ 14, העיתונאי והמגיש ינון מגל האשים את נאור נרקיס - מייסד ומנהיג תנועת "ישראל נאורה", בכך שהוא מחלק סמארטפונים לילדים של חרדים, כשבפועל מעולם לא עשה זאת, אלא חילק סמארטפונים משומשים שנרתמו ע"י הציבור ליוצאים/ות בשאלה שהזדקקו לכך.
תחילה, נרקיס שיתף כי הוצף בתגובות חריפות בעקבות דבריו של מגל ודרש ממנו להתנצל: "ינון מאז שפרסמת את השקרים עליי עשרות אנשים כותבים עליי שאני מטריד קטינים ומחלק לילדים. גם למכונת הרעל חייב להיות גבול. יש לך המון השפעה ואני מבקש בכל לשון של בקשה שתתנצל בשידור חי ותבהיר שחילקתי 3,000 סמארטפונים רק לבני 18 ומעלה ולא לילדים. אנא ממך".
מאוחר יותר, הוא העלה ציוץ מפורט יותר בנושא: "ינון מגל, בשידור חי, האשמת אותי שאני מחלק סמארטפונים לילדים חרדים. זו טענה משוללת כל יסוד, שקרית, דיבתית ואני מבקש את התנצלותך הכנה והבהרה בשידור. ישראל נאורה בראשותי חילקה כ3,000 סמארטפונים לחוזרים בשאלה מגיל 18 ומעלה בלבד. אני מבקש שתתנצל בתוך 24 שעות. מה שעשית חמור מאד. מעבר לכך, אתם מפרסמים עליי בערוץ 14 אייטמים באופן אובססיבי, לא מבקשים תגובה כנהוג בכלי תקשורת רציניים, ועכשיו גם הוספת לזה שקר בוטה וגס. אין לי שום בעיה לקיים איתכם בערוץ שלכם דיון אידיאולוגי כמצופה בחברה חופשית ודמוקרטית אבל בוא נתחיל שלא תספרו אודותיי שקרים".
 
אתמול (שני), כאשר ההתנצלות מערוץ 14 ומגל לא הגיעה, נרקיס שיגר באמצעות עורך דינו מכתב התראה לפני תביעה בגין לשון הרע ובו נכתב בין היתר: "בשלב זה ומבלי לגרוע מכל זכות או טענה מרשי ייאות בהתנצלות ותיקון שיפורסמו על ידי מר מגל במקום, במידה ובדרך שבהן פורסמה לשון הרע ובהיעדר הסתייגות כלשהי וזאת לא יאוחר מיום 5.7.2023". נחכה לראות איך יגיבו בערוץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עיתונאי בגרוש
    ציון 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תתנצל עיתונאי נבוב, מקווים שתוציא המון כסף מהכיס שלך ותמד לקח. אולי! עיתונאי תת רמה עתיר פרובוקציות. מסית ומשתלח!
    סגור