תקשורת ומדיה

נתב"ג בדרך להיחסם הרמטית: "דיקטטורה יותר חשובה מהטיפול בסרטן?"

פאנליסט 'הפטריוטים' יותם זמרי ראיין ברדיו גלי ישראל את ישי גרין, אחד מראשי המחאה, לקראת ההפגנה בנתב"ג: "אתמול שלחו לי שני אנשים הודעה, אחד מגיע לטיפול רפואי דחוף בארץ ואחד נוסע לטיפול רפואי בחו"ל, למה ישי גרין רוצה לעכב אותם?", גרין ענה: "אנחנו יודעים את המחיר של הדבר הזה אבל הדיקטטורה היא הרבה יותר חמורה"
מערכת ice |  2
המראות מנתב"ג (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
הנהלת רשות שדות התעופה סיימה אמש (ראשון) דיון היערכות לאירועים הצפויים בנמל התעופה בן גוריון היום (יום ב', 3/7). הדיון עסק בשמירה על לוח הטיסות וצימצום ואי פגיעה  בציבור הטסים מנמל התעופה. דלפקי ה'צ'ק אין' לטיסות  יפתחו כמתוכנן -  3 שעות לפני מועד הטיסה. כמו כן, הרשות תגברה את כח האדם בטרמינל במטרה לסייע לנוסעים: "אנו  ממליצים לציבור הנוסעים לעשות צ'ק אין מוקדם באמצעות האינטרנט (ככל שניתן) ולהגיע לנמל התעופה ברכבת ישראל ובתחבורה ציבורית וכאמור 3 שעות בלבד לפני מועד הטיסה". 
בתוך כך, על רקע המחאה הצפויה בנתב"ג, שתתקיים למרות המבצע הצבאי בג'נין, אחד ממנהיגי המחאה, ישי גרין, התראיין היום אצל יותם זמרי ברדיו גלי ישראל (94FM) והגיב למשמעות של חסימת נתב"ג, זמרי אמר לגרין כך: "אתמול שלחו לי שני אנשים הודעה, אחד מגיע לטיפול רפואי דחוף בארץ ואחד נוסע לטיפול רפואי בחו"ל, למה ישי גרין רוצה לעכב אותם?". גרין ענה: "אנחנו יודעים את המחיר של הדבר הזה אבל הדיקטטורה היא הרבה יותר חמורה". זמרי המשיך: "אכפת לך שאני אעלה את החולה סרטן הזה ותגיד לו שדיקטטורה יותר חשובה מהטיפול שלו?", כאשר הפעם גרין השיב: "כן. אם תהיה דיקטטורה לא יהיה לו שום טיפול רפואי".
עוד נמסר בדיון של הנהלת רשות שדות התעופה: "אנו מבקשים להימנע מלהגיע לנתב"ג ללא צורך על מנת למנוע עומס מיותר. הנהלת רשות שדות התעופה קוראת שלא לפגוע בנוסעים ולאפשר תנועה סדירה וחופשית בכבישי נתב"ג. ברשות מדגישים כי נמל התעופה הוא מקום שונה מכל מקום אחר ומדובר באזור עם רגישות מבצעית גבוהה מאוד, 24/7, הנוגעת ישירות לחיי אדם".
לסיום הוסבר: "המעבר משגרה לחירום יכול להתרחש בתוך דקות, וראינו זאת במוצ"ש האחרון. במקרה של חירום תעופתי מוזנקים לנתב"ג עשרות אמבולנסים, רכבי חירום, הצלה ובטחון מכל רחבי גוש דן וירושלים. חסימת דרכי  הגישה לנתב"ג והכבישים בתוך שדה התעופה, ולא משנה מה הסיבה, עלולה להסתיים באסון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש המון white trash בישראל
    אריק 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וליתר דיוק בסמול הישראלי.
    סגור
  • 1.
    אנשים חסרי לב
    גדי 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גרין חתיכת חלאה זבל אדם . אולי יהיה לך סרטן וניראה איך אתה תתנהג חלאת אדם לב אבן
    סגור