תקשורת ומדיה

גל גדות בהישג מטורף: הכוכבת הישראלית ממשיכה לכבוש את העולם

גל גדות רשמה הישג אדיר בקריירה המדהימה שלה, כשהיא מופיעה על שער המגזין היוקרתי "ווג" של גיליון חודש יולי
מערכת ice | 
גל גדות (צילום יוטיוב/ Jimmy Kimmel Live)
גל גדות כבר מזמן הפכה לשחקנית הישראלית הגדולה ביותר. מי שכיכבה בתור וונדרוומן וכבשה את המסכים בכל העולם, רשמה עוד הישג פנטסטי אחרי שנבחרה להופיע על השער בגיליון חודש יולי של אחד ממגזיני האופנה הנחשבים ביותר באולם - מגזין "ווג".
כזכור, רק השבוע נודע כי גל גדות זוכה לעוד הישג יוצא דופן כשהפכה לישראלית הראשונה אי פעם שתקבל כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד לצד כל השמות הגדולים בתעשיית הקולנוע העולמית. היא כאמור תהיה השחקנית הראשונה כחול לבן שעושה זאת.
מעט לאחר שהדיווחים על כך שגדות תקבל כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד, היא העלתה פוסט ובו חשפה את ההתרגשות הגדולה ואת הדרך בה גילתה: "כל כך נרגשת להיות חלק מהמצטרפים לשדרת הכוכבים ב-2024. היי כולם, זאת אני כאן, בדיוק דיברתי עם התקשורת על הסרט החדש שלי 'לב של אבן', ואז קיבלתי טלפון מבעלי שאמר לי שהתקשורת הישראלית התקשרה לברך על הכוכב שלי בהוליווד, והוא התקשר לשאול אותי ולא היה לי מושג מכלום".
גל גדות על שער מגזין "ווג" (מגזין "ווג")
גדות הוסיפה: "אז התקשרתי לאנשי היח"צ שלי ומסתבר שאני מקבלת כוכב בהוליווד וזה לא ייאמן, אני כל כך אסירת תודה וזה כבוד, תודה לאנשי הוליווד שבחרו בי, תודה, תודה, תודה, זה מוסיף לי כל כך הרבה דלק למה שכבר יש לי להמשיך ולעשות את מה שאני כל כך אוהבת לעשות, תודה, תודה, תודה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה