תקשורת ומדיה

ינון מגל במתקפה נגד הרופאה: "מציע לה להיבדק בעצמה"

רופאה מבית חולים קפלן ברחובות תלתה במשרדה שלט המתנגד לרפורמה המשפטית, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, תקף: "מציע לד"ר גרתי להיבדק בעצמה ליתר ביטחון"
תום נחום |  1
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)

המאבק נגד ובעד הרפורמה המשפטית אותה רוצה להעביר הממשלה עבר כבר מזמן את דלתות הכנסת ונכנס גם לתחומים אחרים, אחד החשובים בהם הוא תחום הרפואה שם לא מתביישים בעלי המקצוע להבהיר את עמדותיהם.
 

בבית החולים קפלן ברחובות תלתה רופאה שלט על דלת משרדה בו נכתב: "כאן עובדת רופאה שמתנגדת ל"רפורמה" הדיקטטורית שמנהיגה הממשלה, אם זה מפריע לכם, זו זכותכם המלאה לבקש להיבדק ע"י רופא אחר" תודה ד"ר יעל גרתי". שלט זה כמובן גרר גל של ביקורות ברשתות החברתיות המתנגדות להכנסת דעות פוליטיות לתחום כל כך חשוב.


מי שכמובן לא אהב, בלשון המעטה, את השלט המדובר של הרופאה הוא מגיש 'הפטריוטים' בערוץ עכשיו 14, ינון מגל, שתקף וכתב בציוץ שהעלה לטוויטר כך: "בי"ח קפלן ברחובות. הייתי מציע לד"ר גרתי להיבדק בעצמה ליתר ביטחון".

לפני מספר חודשים שלחו רופאים מבתי חולים בארץ מכתב להסתדרות הרפואית וטענו כי היא מכניסה ניחוחות של פוליטיקה וזה פוגע קשות בציבור המטופלים וגורמת לחוסר אמון מצדם במערכת הרפואית: "זה גורם לזיהום בין המטופלים לרופאים וצוותי הרפואה" נטען באותו מכתב.
 

כזכור לפני כחודשיים הצטרפה ההסתדרות הרפואית לשביתה נגד החקיקה מה שגרר לתגובות רבות וביקורות שליליות נגד הארגון בטענה כי פוליטיקה צריכה להישאר מחוץ לתחום המקצועי.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בית חולים זה לא מקום פרטי
    הפטריות 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ינון מגל צודק ב %100
    סגור