תקשורת ומדיה

העיתונאי החרדי נגד בן גביר: "ממשיכים להשפיל אותך"

ראש הממשלה נתניהו כינס התייעצות עם שר הביטחון גלנט בעקבות הפיגוע בעלי, אלא שמי שבלט בו בחסרונו - הוא השר לביטחון הלאומי איתמר בן גביר. השר מצדו הגיע מוקדם יותר למוקד הפיגוע, שם הכריז שהוא דורש מבצע וקרא לתושבי איו"ש להסתובב עם נשקים. וגם: מי העיתונאי שתקף את השר לביטחון לאומי ומה הייתה תגובתו?
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
פיגוע ירי מחריד אירע היום (שלישי) ביישוב עלי שבשומרון. הפיגוע המזעזע אירע בתחנת דלק ובמסעדת "חמוס אליהו" סמוך ליישוב, כאשר שני מחבלים חמושים פתחו בירי מסיבי ורצחו ארבעה בני אדם, בעוד ארבעה נוספים נפצעו באירוע ופונו לבית החולים.
ראש הממשלה נתניהו ערך התייעצות עם שר הביטחון יואב גלנט, בעקבות אירוע הטרור, אלא שמי שבלט בחסרונו - הוא השר לביטחון הלאומי איתמר בן גביר. השר מצדו הגיע מוקדם יותר למוקד הפיגוע, שם הכריז כי הוא דורש מבצע צבאי וקרא לתושבי איו"ש להסתובב עם נשקים. בתקשורת ביקרו את העובדה שהשר שעומד בראש המשרד לביטחון לאומי לא נוכח בקבינט הביטחוני בעקבות פיגוע.
עיתונאי "בחדרי חרדים" יאיר לוי צייץ: "השר בן גביר, בליכוד ממשיכים להשפיל אותך ולירוק לך בפרצוף, גם בשעות קשות אלו כשהדם רותח, דאגו להעיף אותך מדיוני הקבינט ולמנוע את השתתפותך, ראשי ש"ס מתדרכים נגדך את כל התקשורת (אתה עוד לא יודע כמה, אם תרצה אספר לך). כולל בשעה זו. אז למה אתה עושה את זה לעצמך? פשוט ברח מהם ותצא!!".
עיתונאי ודובר צה"ל לשעבר רונן מנליס צייץ: "מה זה אומר על הממשלה, על העומד בראשה ועלינו, שביום כל כך קשה לא מזומן לדיון בטחוני והערכת מצב השר הממונה על כוחות משטרת ישראל, מג"ב וימ"ס, שפועלים יחד עם צה"ל בשטח ולעומתו מזומן השר הממונה על הגרעין האיראני, היחסים עם האמריקאים והשלום המתממש ובא עם סעודיה. ישראל 2023".
כתבת חדשות 12 ענבר טויזר צייצה: "בזירת הפיגוע בעלי השר איתמר בן גביר שוכח שהוא השר שאמור לספק תשובות. מגלגל אחריות לראש הממשלה ולשר הביטחון, זורק הצהרה, מסרב לענות לשאלות ונעלם".
כתב הארץ ג'וש בריינר צייץ: "הדוברות של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מודיעים לתקשורת שהוא יגיע למקום הפיגוע. מודיעים. תגיד, למה אתה בא? מה אתה יכול לתרום? איזה ידע ביטחוני יש לך? כלום. אז אל תפריע. אבל אתם יודעים למה הוא בא. כי יש שם מצלמות. וכתבים. וזה כל הסיפור של האיש".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיצא מהממשלה
    אבי 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא נותנים לך לישם מה שהבטחת צא מהממשלה.
    סגור
  • 1.
    מה שקורה פה זאת הפקרות בלתי הגונית (ל"ת)
    הממשל נגד אזרחיו. 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור