תקשורת ומדיה

אלטון ג'ון שובר שיאים: זה ההישג המטורף של הזמר הוותיק

הזמר הבריטי אלטון ג'ון שובר שיאים ושמר על מעמדו כזמר הרווחי בהיסטוריה, כאשר יכניס יותר מ-900 מיליון דולר בסיבוב ההופעות הנוכחי שלו שיסתיים בעוד כחודש בשטוקהולם. עם זאת הוא צפוי לאבד את הבכורה לסיבוב ההופעות הקרוב של ביונסה
מערכת ice |  3
אלטון גון (צילום ויקיפדיה)

מאז שפתח בקריירת סולו, שובר הזמר הבריטי אלטון ג'ון שיאים. בסיבוב ההופעות הנוכחי שלו שהחל בשנת 2018 ויסתיים בעוד כחודש בהופעה בבירת שבדיה שטוקהולם ישמור ג'ון על מעמדו כזמר המרוויח ביותר ויכניס לא פחות מ-900 מיליון דולר.
 

סיבוב ההופעות Farewell Yellow Brick Road הפך לפני סיומו לרווחי בהיסטוריה, הזמר הוותיק כבר הודיע שלאחר סיבוב ההופעות הנוכחית ייקח הפסקה בה ישקול את המשך הופעותיו: "אצא להפסקה קטנה ואבין מה אני רוצה לעשות הלאה".

עם זאת לפי הערכות שיאו של ג'ון לא צפוי להחזיק זמן ארוך כאשר הזמרת ביונסה צפויה להכניס למעלה מ-2 מיליארד דולר מסיבוב ההופעות הנוכחי שלה.
 


אלטון ג'ון בן ה-76 נחשב לאחד הזמרים המצליחים בעולם כאשר מכר למעלה מ-300 מיליון עותקים של אלבומיו מה שמעמיד אותו כאחד מארבעת שיאני המכירות.

הזמר הבריטי זכה בשישה פרסי גראמי, חמישה פרסי מוזיקה בריטית, שני פרסי אוסקר, שני פרסי תואר גלובוס הזהב ובפרס טוני, כמו כן מחזיק ג'ון בתואר אבירות.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלוף
    המצליף 06/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלוף
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד
    רפאלה 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיין מופיע בגיל כזה מרשים
    סגור
  • 1.
    אחר כך אנשים מתפלאים!!!!
    אנצי! 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשיש כל כך הרבה כסף,פלא שאנשים משתמשים בסמים?! אנשים מתחרפנים כי הם לא יודעים על מה לבזבז אותו!!!!
    סגור