תקשורת ומדיה

טלי גוטליב משתוללת: מי טמן לה מארב?

טלי גוטליב נקלעה למארב מתוכנן של עמית סגל ונשארה בחיים אחרי הדרמה בממשלה וכאילו לא די במתקפה מבית על נציגת הליכוד הלוחמנית הרי שגם בערוץ 12 לא מתכוונים לעשות לה חיים קלים
דוד זולדן |  2
טלי גוטליב, אראל סג"ל, עמית סגל, שלמה קרעי (צילום פלאש 90/ אריק מרמור, תומר נויברג, אבשלום ששוני, הדס פרוש)
אחרי המתקפה בליכוד על ח"כ טלי גוטליב נקלעה נציגת הליכוד למארב מתוכנן של פרשן ערוץ 12, עמית סגל במסדרונות הכנסת. ח"כ גוטליב ניהלה קרב עקיצות עם הפרשן המנוסה וכך זה היה:  
טלי גוטליב: "גם אחרי שדרעי, נתניהו ואמסלם צעקו עלי שאני עושה כך או אחרת.."
עמית סגל: "מה דודי אמסלם צעק לך? עקפת את אמסלם מימין.."
גוטליב: "עקפתי אותו מימין. הם רצו שקואליציונית נדחה את הבחירות, יש לכם חוסר הבנה מה זו משמעת קואליציונית. אני אלמד אותך עמית סגל המוכשר והידען".
עמית סגל: "תלמדי אותנו מה זו משמעת קואליציונית ממרום ניסיונך וגילך כי אנחנו חדשים פה".
גוטליב: "אמנם אתה אוהב לשמוע את עצמך אבל אולי יהיה נחמד מצדך לתת לי להשיב".
סגל: "אני מאוד אוהב לשאול שאלות כמו שמקודם אמרת".
גוטליב: "לא מעניינת אותי הדמוניזציה שאני עוברת בין השאר על ידך ובין השאר על ידי הערוץ שלך, זה נוגע לי לקצה הנעל. מה שנוגע לי".
 

 
כזכור לדו שיח קדמה דרמה פוליטית בכנסת: הכנסת אמורה לבחור היום את שני נציגיה לוועדה לבחירת שופטים אלא שכלל לא בטוח שההצבעה לא תידחה ועדיין לא ברור מי יהיו נציגי הועדה. כאשר השאלה המרכזית: האם הקואליציה תשבץ 2 נציגים מטעמה או תוותר לאופוזיציה בסוגיה הנפיצה?
נתניהו בדיונים קדחתניים עם ראשי סיעות הקואליציה בנוגע לזהות המועמדים בבחירות לוועדה לבחירת שופטים ובעיקר סביב השאלה האם לדחות את מועד הבחירות. אחרי שנתניהו הפציר בנציגי הליכוד להסיר את מועמדותם הוא החליט על סיבוב פרסה באופן שהפתיע גם את נציגי הליכוד.
בינתיים אוריאל בוסו, אלי דלל ומשה סעדה הסירו את המועמדות אולם טלי גוטליב הבהירה אחרי פגישה עם נתניהו כי היא לא תסיר את מועמדותה. נתניהו החליט שהליכוד יבחר בגוטליב ובאלהרר כנציגים שווים על מנת להצביע נגדם ובכך להוריד את ההצבעה מסדר היום ולדחותה בחודש. 
התרחיש שנבחן בכובד ראש בלשכת ראש הממשלה דיבר על דחיית ההצבעה ב-30 יום, באמצעות תרגיל בתקנון: כל חברי הקואליציה יסירו מועמדות ובכך יהיה רק מועמד אחד: קארין אלהרר מיש עתיד ובמצב כזה תעבור ההצבעה להיות בעד או נגד וחברי הקואליציה יצביעו נגדה והבחירות ידחו בחודש ונתניהו ירוויח זמן נוסף.
לוין מצידו יקבל דיחוי משמעותי במינוי השופטים ותקופה של חודש להשלמת הדיונים בבית הנשיא על הסכמות במהלך השיחות.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טלי גוטליב.
    מיכה 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא העונש של כול המערכת הפוליטית. נכון , היא לא לבד.
    סגור
  • 1.
    ח ח ח. תסמונת שיקלי/סילמן מכה בליכוד מבפנים
    סימבה 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מגיע להם
    סגור