תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 13 המומה: "מה הטרלול הזה? לאן נגיע?"

מגישת חדשות 13, סיון כהן, יצאה למתקפה נגד כוונתו של עו"ד אפי נוה לדרוש תשלום אגרה ממתלוננים לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין אם ייבחר לראשות הלשכה: "מוצפת בפניות על עורכי דין נוכלים, גנבים או סתם תאבי בצע ש״מעגלים פינות״. ועדת האתיקה לא מספקת כתובת מספיק נשכנית, אז גם את המעט שיש לשנות עכשיו?"
תום נחום | 
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
הבחירות לראשות לשכת עורכי דין זוכות השנה לתשומת לב מיוחדת ומשמעותיות יותר מהרגיל. העזיבה הסוערת של אבי חימי את תפקיד היו"ר, שהובילה לבחירות, ההתמודדות של יו"ר  לשעבר, אפי נוה, שמרימה הרבה גבות, לאור ההסתבכויות שלו בשנים האחרונות וגם הגוון הפוליטי שנכנס לתמונה, כמו מכמעט לכל תחום בחיים שלנו בתקופה הזו, כאשר נוה הוא הפייבוריט של תומכי הרפורמה ועו"ד עמית בכר הוא זה של מתנגדיה.
בתוך כך, נוה העלה לחשבון הטוויטר שלו סרטון בו הוא מסביר מדוע יש לחייב מתלוננים לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין לשלם אגרה עקב תלונות סרק מרובות וכתב: "הקלות שבה ניתן להגיש תלונות סרק לוועדת האתיקה פוגעת בציבור עורכי הדין. הלשכה בראשותי תשים סוף לחגיגה הזאת".
מי שפחות אהבה את הרעיון היא מגישת חדשות 13, סיון כהן, שתקפה: "מישהו עוקב אחרי הטרלול הזה???! מוצפת בפניות על כל כך הרבה עורכי דין נוכלים, גנבים או סתם תאבי בצע ש״מעגלים פינות״. ועדת האתיקה לא מספקת כתובת מספיק נשכנית והיא לא בדיוק עובדת במרץ אז גם את המעט שיש לשנות עכשיו?? לאן נגיע?!".
המשנה לפרקליט המדינה לשעבר ומייסד הרשות לאיסור הלבנת הון, עו"ד יהודה שפר, הוא לא מחסידיו של נוה והוא דואג להבהיר זאת לעיתים קרובות בחשבון הטוויטר שלו. אמש (שני), הוא פרסם קליפ מתוך אייטם של חדשות סוף השבוע, בו נוה נחשף כמשתמש בתו נכה של גיסו וחונה בכל מקום הוא רוצה. יש לציין כי תו נכה נועד לשמש את הנכה שמשתמש ברכב בזמן אמת ונוה ככל הידוע בריא לחלוטין.
כך כתב שפר: "סרטון טיקטוק המראה את אפי נוה מנצל שלא כדין ובאופן שיטתי תו נכה. רדיפה קטנונית? או הוכחה נוספת שהאיש אינו מכבד חוק ואינו מתאים לתפקיד ראש לשכת עורכי הדין? שפטו בעצמכם!".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה