תקשורת ומדיה

אמיר חצרוני מודה בצער: "נכשלתי"

הפרופסור מאוכזב מהקהל הפוחת בהפגנות כנגד הרפרומה המשפטית בצומת קפלן: "פחות מפגינים, אבל במקום להפריח את הפרח הקמל עם סלב אנטי-ציוני ואנטי-מזרחי מעלים לבמה שוב ושוב אותו סלט טפל של פמיניסטיות עם שפם, ערבים עם שפם, פרענקים עם שפם, וקלגסים בכירים במיל'"
מערכת ice |  3
אמיר חצרוני (צילום ויקיפדיה)
הפרופסור אמיר חצרוני ממשיך להתאכזב מההפגנות בקפלן, כאשר לטענתו הרוח יוצאת ממפרשי המחאה, עם מספר הולך ופוחת של משתתפים וזה לשיטתו בעקבות העובדה שלא מזמינים אותו לנאום. הפרופסור גם חשף כי הוא ובת זוגתו עדיין בקשר, על אף הסכסוך והפרידה שסוקרה בהרחבה בטוויטר.
כך צייץ הפרופסור: "הערב הפרגית הודיעה לי שהיא מפסיקה לבוא להפגנות בקפלן משתי סיבות: 1. לא נותנים לי לנאום 2. אין קהל אני לא יכול להכחיש שהיא צודקת. משבוע לשבוע, מגיעים פחות ופחות מפגינים, אבל במקום להפריח את הפרח הקמל עם סלב אנטי-ציוני ואנטי-מזרחי מעלים לבמה שוב ושוב אותו סלט טפל של פמיניסטיות עם שפם, ערבים עם שפם, פרענקים עם שפם, וקלגסים בכירים במיל. בלי שפם אבל עם דם פלסתינאי על הידיים. בכל זאת הלכתי להפגנה, מתוך תקווה שכאשר יראו אותי יבינו מה לא עובד ומה צריך לשנות. נכשלתי".
בשבוע שעבר, זה מה שהיה לחצרוני לומר על ההפגנה באותו מוצ"ש: "עוד הפגנה סופר-כושלת. כשלא מזמינים אותי לנאום, הקהל מצביע ברגליים! אם זה יימשך ככה, בעוד חודש אפשר יהיה להעביר את ההפגנה מרחוב קפלן לסמטה אלמונית ועדיין יישאר מקום ריק. בתמונה - אני ליד מיצג פמיניסטי חסר פואנטה. למי איכפת מנשים שמסרבות להכין קבב לבעל והוא מוריד להן פליק? איך זה קשור לשמחה רוטמן ויריב לוין?".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שוב פעם עומר טהרלב? (ל"ת)
    תומר 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    פרופסורה לא מכסה על טימטום (ל"ת)
    אמירה 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ללא ספק חציוני אתה וכסיף יכולים ליצג
    ללא ספק 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללא ספק חציוני אתה וכסיף יכולים ליצור לכאורה הכי טוב את רוח של המפגינים ואת מהות ההפגנה. ביחס למזרחים ולשאר המיעוטים והמגזרים במדינה. והן ביחס לפרגיות באוליפנס
    סגור