תקשורת ומדיה

ארגון העיתונאים זועם על הפגיעה בכתב חדשות 13: "החלמה מהירה"

ארגון העיתונאים זועם: "מעדויות שהגיעו לידינו על אף שהיה כח משטרה בקרבת מקום, איש לא נחלץ לעזרת צוות השידור. על מפכ"ל המשטרה לתחקר את הארוע ולהדגיש בפני השוטרים בשטח את חשיבות חופש העיתונות וביטחון העיתונאים"
מערכת ice | 
חדשות 13 (צילום מסך)
חייב להיות לזה סוף. עוד תקרית מזעזעת שכוללת אלימות נגד עיתונאים. אמש (שבת) היה זה צוות חדשות 13, שכלל את עלי מוגרבי וגדעון לב ארי, שהותקפו על ידי מתפרעים אמש במהלך דיווח מהפגנת להט״ב בצומת כישור לאחר רצח הנערה שרית מאחיה. בארגון העיתונאים הביעו זעזוע מהמקרה ואיחלו בריאות שלמה לכתב והצלם.
במסר מארגון העיתונאים והעיתונאיות נכתב: "הארגון דורש מהמשטרה לאתר ולהעמיד לדין את האחראים לתקיפת כתב חדשות 13 עלי מוגרבי והצלם גדעון לב ארי שהותקפו אתמול במהלך סיקור המחאה בכפר ירכא. אנו מזועזעים ועצובים מהפגיעה בעמיתינו ובחופש העיתונות".

עוד נמסר: "מעדויות שהגיעו לידינו על אף שהיה כח משטרה בקרבת מקום, איש לא נחלץ לעזרת צוות השידור. על מפכ"ל המשטרה לתחקר את הארוע ולהדגיש בפני השוטרים בשטח את חשיבות חופש העיתונות וביטחון העיתונאים. אנו מאחלים החלמה מהירה לעלי ולגדעון".
כתב חדשות 13, עלי מוגרבי והצלם שלו גדעון לב ארי, הותקפו אתמול באורח קשה רק משום שסיקרו את המחאה נגד האלימות שהובילה לרצח הצעירה. לפי דיווחי עיתונאים, תקיפת העיתונאים התרחשה למרות הימצאותם של שוטרים במקום ובמקביל השחיתו הפורעים גם דגלי גאווה ואת האנדרטה שהוקמה שם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה