תקשורת ומדיה

הנסיך הארי תוקף אחרי התביעה שהגיש: "צפו בי מאז שנולדתי"

הנסיך הארי תקף את ה"דיילי מייל" בעדותו בבית המשפט, אחרי שהגיש נגדו ונגד מספר צהובונים נוספים בממלכה תביעה: "הם צפו בי מאז שנולדתי וביקרו כל מהלך בחיי. הם עשו בזה שימוש לטובתם האישית. בעיניי זה מעשה פלילי"
מערכת ice | 
הריאיון של הנסיך הארי (צילום באדיבות yes ו-STINGTV)
הנסיך הארי הגיע היום (רביעי) לבית המשפט לעוד דיון בעניין התביעה שהגיש יחד עם אלטון ג'ון וידוענים נוספים נגד הצהובון הבריטי ה"דיילי מייל", זאת לאחר שלטענתו הפרו את הפרטיות שלו, כולל ציתות לשיחות טלפון והודעות קוליות של ידוענים.
הארי התייצב כאמור לעוד דיון בעניין, שם הוא טען בעדותו: אני מאמין בכל ליבי שבכל מערכת יחסים שהייתה לי, בין אם מדובר בחברים, משפחה, בנות זוג או לוחמים ששירתו לצידי בצבא, תמיד היה מעורב גוף שלישי: הצהובונים".
עוד הוסיף ותקף הארי בעדותו: "הם צפו בי מאז שנולדתי וביקרו כל מהלך בחיי. הצהובונים ידעו על הקשיים המנטליים שלי והמאבקים שלי בילדותי ובחיי הבוגרים והעובדה שהם עשו בזה שימוש לטובתם האישית היא בעיניי מעשה פלילי".
אל הנסיך הארי הצטרפו כאמור מספר רב של ידוענים שתובעים את העיתון, ביניהם גם כמה שמות בעלי פרופיל גבוה במיוחד כמו אלטון ג'ון. לטענתם של התובעים, אסוסייטד ניוזפייפרס, המו"ל של הדיילי מייל, הייתה אחראית לאיסוף מידע באופן בלתי חוקי. התביעה כוללת גם את השחקניות אליזבת הארלי וסיידי פרוסט, כמו גם דורין לורנס, שב-1993 בנה סטיבן נרצח ממניע גזעני ומאז היא פעלה למען צדק ושוויון בבריטניה.
עורכי הדין של הסלבריטאים טענו כי משנת 1993 ועד 2018, אנשים שעבדו עבור העיתון יירטו הודעות קוליות, צותתו לשיחות, קיבלו לידיהם חשבונות טלפון ומסמכים רפואיים והשתמשו בחוקרים פרטיים מטעמם, לפי מסמכי בית המשפט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה