תקשורת ומדיה

משה קצב סופג אש מא' שהטריד: "פסיכופת, מופרע נפשית"

שידור האייטם על משה קצב גרר אמירות קשות מאורלי רביבו, העובדת שהטריד: "אדם נכלולי, מופרע נפשית וכל המאמץ הבדוי לאמץ עכשיו מחדש את דמות הסבוש החביב, ראו הוזהרתם/ן נחש קוברה בעור רפוי של כבש"
מערכת ice |  5
משה קצב בריאיון עם סיון כהן (צילום רשת 13)
הריאיון של משה קצב, ששודר אמש (שני) ברשת 13 בפריים טיים, הצליח להוציא לא מעט אנשים מהשלווה. אחרי שעיתונאי YNET רן בוקר יצא בחריפות על ההחלטה לשדר את דבריו של הנשיא לשעבר שישב בכלא בשל מעשים מגונים במשכן הנשיא באחת העובדות, גם א', אותה עובדת שהוטרדה על ידו, הגיבה בשיחה עם TMI.
אורלי רביבו, הלא היא א', אמרה למיקי לוין: "הפרשה הייתה והינה מאחורי מזה שנים רבות, עברו המון מים בנהר מאז, אך הסדרה  כפי הנראה הביאה את ההתעסקות בנושא מחדש. אני הולכת לישון 20 שנה, תשתדלו לא להיזכר בי ואותו תשתדלו למחוק מהתודעה הציבורית, ומהמרחב התקשורתי והקהילתי - הוא לא יותר מאשר אדם מסוכן מאוד, עבריין מורשע בעבירות מין קשות שישב בכלא, אדם נכלולי, מופרע נפשית וכל המאמץ הבדוי לאמץ עכשיו מחדש את דמות הסבוש החביב, ראו הוזהרתם/ן נחש קוברה בעור רפוי של כבש".
כזכור, בוקר כתב: "ערוץ טלוויזיה שמשדר ריאיון עם נשיא שורשע בשני מעשי אונס ונותן לו להתקרבן ולומר ״האמת איתי״ והדבר שהוא מצטער עליו זה שהוא נכנס לפוליטיקה - צריך להתבייש, זה תהליך מסוכן מאוד. יום הכיפורים של רשת. עדיף היה עוד ערב עם שידור חוזר של 2 אחוז רייטינג מאשר הביזיון הזה. שיתביישו להם מקבלי ההחלטות".

בוקר המשיך וכתב: "הצפייה במשה קצב מעוררת בחילה. במיוחד אחרי הצפייה בסדרה ״אלף״ שמתארת את נקודת המבט של הנפגעות בהשראת הפרשה של הנשיא לשעבר, האנס המורשע. גועל נפש. לא מעניין מה יש לו להגיד".
 
העיתונאי החרדי יענקי פרבר השיב על הדברים: "גם את העבריין המושחת אהוד אולמרט לא צריך להזמין לאולפנים, השלב הבא של 13 זה לראיין את יגאל עמיר או בני סלע? רק שאני אבין".
מבקר הטלוויזיה עינב שיף כתב טרם שידור האייטם: "שונא את המחשבה שזה יהיה פרומו, אבל רשת 13 נותנת הערב במה נרחבת לאנס המורשע משה קצב במסגרת "סרט" על "הדרמה המשפטית". הריאיון לא "נגנז" אלא נארז אותו מחדש ולא הוזכר בפרומו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    'מורשע' בידי מערכת של שקר. לא אנס!!!
    אלמוני 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאמין לו, ולא למתלוננות. הראיות שנמצאו, נמצאו לצידו, ולא לצידן. אבל במערכת של שקר ושל רוע, אותה מערכת בזויה שנקראת כאן 'מערכת המשפט', לא היה לו כל סיכוי נגדן. במערכת הזאת, מותר להן לשקר כמעט בכל פרט, ועדיין הן ינצחו על בסיס מילה נגד מילה בלבד. הכל לפי גחמת השופט. כמה חבל שלא כל הציבור מודע לעומק הרקבון שיש במערכת הזאת.
    סגור
  • 4.
    ואת בכלל לא חולת נפש, בכלל לא.
    נו באמת 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרקליטות העיפה אותך לכל הרוחות מהתיק, בגלל השקרים וחוסר העקביות בגירסאות שלך. את שקרנית . לא מאמינה לחצי מילה שיצאה לך מהפה.
    סגור
  • 3.
    אולמרט, קצב וכאלה צריכים להיות מחוץ לפריים. (ל"ת)
    פרופורציות 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    דווקא היה מרתק לראות שהוא עדיין "חף מפשע"
    א 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם היה מוכן לשבת 5 שנים בשביל זה
    סגור
  • 1.
    הואשם בהטרדה מינית
    ללל 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השנים עוברות וההתיחסות משתנה.משה דיין זוכרים? נחשב אחלה גבר בזמנו.מענין כמה חיילות הוטרדו מינית על ידו .אבל אז כנראה היה לצערנו מקובל אני שמח שתקופה זו עברה .ואינני מרחם על קצב וכלהמטרידנים למחנחהם
    סגור