תקשורת ומדיה

ערן סוויסה בווידוי כואב: "עברתי טיפולי המרה, שטיפת מוח"

ערן סוויסה, כתב הרכילות של "ישראל היום", חשף בכאב: "עברתי טיפולי המרה, שטפו לי את המוח, שלחו אותי לרופאים, ניסו לשנות ולתקן אותי, ואני עשיתי כל מה שאמרו לי. אף פעם, אל תתנו לאף אחד לנסות לשנות אתכם"
מערכת ice |  1
ערן סויסה (צילום אסף אמברם)
ערן סוויסה, כתב הרכילות של "ישראל היום", זכה לרגע מרגש ומכונן בקריירה שלו, כשנבחר להנחות את מצעד הגאווה בירושלים, שנערך בסוף השבוע האחרון בהשתתפות עשרות אלפי אנשים בעיר הבירה של ישראל.
במהלך ההנחיה של הטקס, סוויסה ריגש במיוחד כשנאם על הבמה וסיפר: "אבא שלי ביקש ממני ללבוש חולצה לבנה ומכנסיים שחורים. אחרי שעה וחצי של נסיעה הגענו לאחד הבתים של אחד הרבנים הגדולים בעיר. בשנה שאחרי עברתי טיפולי המרה, שטפו לי את המוח, שלחו אותי לרופאים, ניסו לשנות ולתקן אותי, ואני עשיתי כל מה שאמרו לי. ולמרות הכל, צלקת אחת גדולה נשארה לי - העיר ירושלים, העיר שכל כך אהבתי והכרתי".

"העיר שגדלתי בה, דווקא היא הפכה להיות מקום שאני לא מוכן לדרוך בו. מאז הביקור אצל הרב כמעט לא הגעתי לכאן, והינה אני עומד פה היום עם מכנסיים שחורים וחולצה לבנה וסוגר את המעגל הזה יחד איתכם", המשיך סוויסה ונשבר בדמעות.
סוויסה הוסיף: "לא חזרתי לכאן נשוי לאישה ולא עם ילדים, אבל חזרתי לכם ואני נשבע שזה הכי שלם שהייתי אי פעם. אני מבקש מכם, לעולם, אבל לעולם, לא לגרום לכם להרגיש פגומים. שאף אחד לא יגיד לכם שאתם מקולקלים, לעולם, אף פעם, אל תתנו לאף אחד לנסות לשנות אתכם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל שלא הצליחו , אל תוותר תמצא רופא טוב שירפא אותך
    Gi 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    6 2
    תהיה סטרייט ותחיה כמו כן אדם ולא כמו בהמה , שווה לסבול כדי להרוויח את החיים .
    סגור