תקשורת ומדיה

סערת גל"צ - הרמטכ"ל לשעבר: "צריך לסגור את התחנה"

בריאיון לתוכניתו של ברקאי "מה בוער" ביום חמישי, נשאל הרמטכ"ל לשעבר מה דעתו על הנעשה בתחנה; "אם ייעשה שימוש פוליטי ציני בגלי צה"ל כתחנה צבאית, אני חושב שאולי נכון לסגור"
מערכת ice |  1
רדיו גל"צ (צילום מערכת אייס)
על רקע הסערה המתחוללת בימים האחרונים בתוך גלי צה"ל, ח"כ גדי איזנקוט החליט גם הוא להיכנס לקלחת. הכל התחיל שהשדרן הוותיק רזי ברקאי יצא נגד מ"מ מפקד התחנה דני זקן ועל ההחלטה להחזיר את יעקב ברדוגו. 
בראיון לברוך קרא בתכנית "אזור בחירה" ברשת 13, הבהיר ברקאי: "אם אכן, וכנראה שזה נכון שהולך להיות מנוסח בימים הקרובים מסמך שכותרתו 'הקוד האתי החדש של גלי צה״ל', שיאסור עליי ועל חברים וחברות שלי להביע את דעותיהם תוך כדי השידור אני לא אתחייב למסמך הזה וזה אומר שבעוד ארבעה שבועות אני עוזב את גלי צה״ל".

ברקאי לא חסך את שבטו מזקן ואמר כי "מפקד התחנה הנוכחי הוא שלוחו של ברדוגו בזה אני אסתפק".
בריאיון לתוכניתו של ברקאי "מה בוער" ביום חמישי, נשאל הרמטכ"ל לשעבר מה דעתו על הנעשה בתחנה.
"זו תחנה שאני מאזין לה עשרות שנים ושאני חושב שהיא מעולה", אמר, "כשהייתי רמטכ"ל חשבתי שאחרי 70 שנה, זה לא נכון שלצה"ל תהיה תחנה צבאית. עשיתי מאמץ להוציא אותה מתוך הצבא והיום אני רואה שזו הייתה טעות שזה לא הלך. אני רואה את המאבקים, אני רואה את המאמצים להפעיל כוח".
על ברדוגו הוסיף: "אני רואה שרוצים להביא את היועץ הפוליטי של ראש הממשלה כשדרן בכיר. אם ייעשה שימוש פוליטי ציני בגלי צה"ל כתחנה צבאית, אני חושב שאולי נכון לסגור את התחנה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גלי צהל
    רפפורט 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצביעות חוגגת!!!!
    סגור