תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג מזועזעת: "ישראל היא הגרועה ביותר"

לאחר שאבי מעוז קיבל תקציב עתק לפיקוח על בתי הספר, רוזנברג כתבה: "אני לא כועסת, אני עצובה. כעס מגיע כשיש ציפיות, לצערי בחודשים האחרונים הציפיות שהשלטון יקדם שיוויון בין כל האנשים הטובים והיפים שחיים כאן הולכות ונעלמות"
מערכת ice |  2
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
פאולה רוזנברג מתקשה לקבל את מה שקורה בממשלה של בנימין נתניהו. התקציב שקיבל אבי מעוז ממפלגת נועם במטרה לפקח על בתי הספר בישראל, הצליח להוציא ממנה תגובה קשה מאוד.
רוזנברג כתבה: "אני לא כועסת, אני עצובה. כעס מגיע כשיש ציפיות, לצערי בחודשים האחרונים הציפיות שהשלטון יקדם שיוויון בין כל האנשים הטובים והיפים שחיים כאן הולכות ונעלמות. אני מרגישה שנפער פער הולך וגדל בין ההבטחות שאני נותנת לילדות שלי בקשר למדינה האהובה שלנו, לבין היחס המפלה שהמדינה נוקטת כלפי הבנות שלי וכלפי - וכלפיכן". 

עוד כתבה בזעזוע רוזנברג לאור ההתרחשות: "זה מה שאמרתי בתכנית "פאולה וליאון"  כתגובה על הדו"ח שמצא שישראל היא הגרועה ביותר מבחינת שיוויון מגדרי. אשמח לשמוע את דעתך בתגובות" ואכן התגובות היו בעיקר נגד מעוז.
רק השבוע היא שיתפה פוסט בו כתבה על התקציב שהשיג מעוז: "משמח לדעת שאין כסף לשלם למורים משכורת ראויה, אבל יש כסף לפקח על בתי הספר שלא ילמדו חלילה על מגדר. למי ששכח, זה הכסף שלנו, של כולנו. דיכאון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הלוואי שיתקן את הנזק העצום שעשו מרצ
    אלעד 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראו בערוץ tov איך מסלילים ילדים ללא ידיעת ההורים להגדרה מינית לפי דעתם
    סגור
  • 1.
    כשהפוליטיקאי רוצה לקחת 100% מהכוח השלטוני
    המלך עופר המשיח 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אפשר לקרוא לזה רפורמה כשהפוליטיקאי רוצה לקחת 100% מהכוח השלטוני לידיו? שכרון כוח ועל הדרך הדרת נשים ועידוד חוסר יצרנות מלא מלא. האמת שלהם היא כמו נרטיב פלסטינאי. שבריר קטן של אמת והמון פנטזייה אנטי-ישראלית. החוצפן הזה לוין פנה לנשים וטען שהשופטים הגברים שהקואליציה החרדית שלו תמנה יגנו עליהן. הקואליציה החרדית מינתה בתחילת השנה 24 מנכ"לים גברים למשרדי הממשלה. בלי נשים. אותה קואליציה רוצה לעשות "רפורמה" ולמנות רק גברים גם לבתי המשפט ובהמשך יש דיבורים שהנשים יצאו החוצה בזמן שהגברים מדברים -- מטעמי צניעות. היהודי הדתי בקום המדינה לא התנהג ככה. דורש "שייתחשבו בו" בשביל שיוכל לתפקד. אלו לא יהודים. מזמן סטו מן הדרך. יואילו בטובם ויקימו מדינת הלכה עם צבא השם נפרד וחרד ככל שיירצו. משפחות עניות עם 7 ילדים בממוצע ומתוכם מעל 70 אחוזים בלי תעודת בגרות. בואו ניפרד בשלום. מבטיח שאתפלל למען הצלחתכם.
    סגור