תקשורת ומדיה

בן כספית תוקף: "ח"כי הליכוד במסיבת קיטורים יבבנית"

העיתונאי בן כספית תקף את חברי הכנסת של הליכוד על רקע תלונותיהם סביב המחאות של מתנגדי הרפורמה והממשלה נגדם: "תדלקו את המחאה במאה טון דלק מטוסים וכמות מסחרית של אדרנלין. הם תמיד יכולים לפנות לייעוץ לאנשי הממשלה הקודמת שנרדפו עד צוואר לאורך שנה ורבע"
דוד זולדן |  5
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
סאגת רוטמן מסרבת לדעוך. כזכור יו"ר וועדת החוקה, חבר הכנסת שמחה רוטמן, הגיע אתמול לפאנל סביב הרפורמה המשפטית באוניברסיטת תל אביב, אולם לפני כניסתו לאולם, פעילי שמאל חסמו את דרכו. היום בישיבת סיעת יש עתיד, ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, התייחס לאירוע והגן על המפגינים.
"רוטמן לא הותקף, מחו נגדו. אתם יודעים מה? לא עשו לו רבע ממה שהוא עשה בוועדת החוקה לחברי כנסת ולנבחרי ציבור. הבנתי שגם הדביקו לו קצת מדבקות על האוטו, כן, זה מחיר הדמוקרטיה. הוא טוען כל הזמן שהוא נאבק על הדמוקרטיה - כן, ככה נראית דמוקרטיה", אמר לפיד במהלך הישיבה. 
עוד הוסיף לפיד בהקשר אחר כי: "היום ממשלת ישראל הודיעה לו שהיא עומדת להעביר החלטה שאומרת לו – אתה רק דרוזי. הם קוראים לזה חוק הציונות, אבל זה לא ציונות. זו גזענות. לפי החוק הזה אם יהודי השתמט מהצבא, הוא יקבל יותר ממנו. אם יהודי היה בישיבה בזמן שהוא לחם בשכם, הוא יקבל הנחה גדולה יותר בקניית דירה. אם הוא והיהודי ינסו להתקבל לאותה עבודה, היהודי יתקבל והוא לא, כי הוא דרוזי".
מי שהגיב למתקפות נגד חברי הכנסת והשרים מהימין הוא איש הימין, יוצר 'שנות ה-80', מני אסייג, שכתב בטוויטר על ההשוואה בין המתקפות של מתנגדי הרפורמה והממשלה הנוכחית לבין המחאות נגד חברי הכנסת מטעם מפלגת ימינה בממשלה הקודמת: "ההשוואה הבזויה שהשמאל עושה בין 5 אנשים שהפגינו ליד יום טוב כלפון ובסמוך לסוכה של אורבך, לבין הפוגרומים היומיומיים שהם מחוללים כאן, זה כמו להשוות אדם שגנב חפיסת מסטיק מפיצוציה, לכנופיה שגובה פרוטקשן מכל הפיצוציות. שמאלנים, היקף האלימות אצלכם שובר שיאים! תתחילו לגנות את העבריינות הפושה במחנה שלכם, ותפסיקו להסית, לעודד ולטפח אותה!".
לעומתו, מי שבחר לעשות את אותה ההשוואה הוא דווקא העיתונאי בן כספית, מגיש 'פגוש את העיתונות' של חדשות 12, אשר כתב: "מה ששרי וח״כי הליכוד עשו הערב, במסיבת הקיטורים היבבנית על זה שפעילי המחאה מטרידים אותם, זה תדלקו את המחאה במאה טון דלק מטוסים וכמות מסחרית של אדרנלין. הם תמיד יכולים לפנות לייעוץ לניר אורבך (מי?), עידית סילמן, מתן כהנא, יום טוב כלפון ועוד כמה, שנרדפו עד צוואר לאורך שנה ורבע. אה, וגם מריה אלקין. ומשפחת בנט, כמובן".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    המייבבים הם כספית ולפידוש, המגז'דר גנץ!!
    אור 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבורת הזויים, אבודים מתוסבכים מתוסכלים אין מה לעשות איתכם, מה לא ברור? אתם מיותרים!!!
    סגור
  • 4.
    כספית יא קנאי ,תחיה ותסבול ,הימין לא ירד מהשלטון
    אודי 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תמשיך לבכות וליבב.
    סגור
  • 3.
    חלאס שימות כבר המודיע המשטרתי !!! (ל"ת)
    אסף 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    לא נשאר מה לנקות הלכלוך מלוכלך וקשה
    עובד ניקיון 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כמה עלוב יכול להיות הבן כזבית ממש אומלל מלא שנאה ושטנה לב מר ורע מלא רימה ומתוסכל 4 כן 4 שנים של מרמור מחכים לבנצ'וק שלנו
    סגור
  • 1.
    בן כספית
    א 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לך לעזאזל טינופת מלשין ארור
    סגור