תקשורת ומדיה

פרטנר מכריזה: הושק שירות תיקונים ייעודי למכשירי אפל וסמסונג

שירות Premium Care ניתן במעבדות של פרטנר, בידי טכנאים שעברו הסמכה של אפל וסמסונג והוא כולל אחריות על התיקון לשלושה חודשים ממועד התיקון, ומאפשר קבלת מכשיר חלופי. עלות השירות 39.9 שקל בחודש, עם הטבה של 50% הנחה לחודשיים הראשונים וללא התחייבות
מערכת ice | 
אבי גבאי מנכ"ל פרטנר (צילום כפיר סיוון)
קבוצת התקשורת פרטנר משיקה היום (חימישי) את Premium Care, שירות תיקונים ייעודי לבעלי מכשירי הדגל האחרונים של אפל וסמסונג. שירות התיקונים, המיועד ללקוחות מכלל החברות, כולל מספר הטבות במטרה לספק ערך אמיתי ללקוחות. בפרטנר משיקים את השירות מתוך תפיסה שיש לספק מענה כולל ומקיף לכלל שירותי ומוצרי התקשורת של הלקוח ובכך להעמיק את הקשר עם הלקוחות ולספק להם ביטחון שירותי.
שירות התיקונים למכשירי האייפון והגלקסי כולל: תיקון נזק, תיקון שבר מסך מקורי פעמיים בשנה, הטבת שליחות של איסוף והחזרה מבית הלקוח, תמיכה במוקד וואטסאפ ותיקון אקספרס ברשת החנויות של פרטנר בפריסה ארצית.
שירות Premium Care ניתן במעבדות של פרטנר, בידי טכנאים שעברו הסמכה של אפל וסמסונג והוא כולל אחריות על התיקון לשלושה חודשים ממועד התיקון, ומאפשר קבלת מכשיר חלופי. עלות השירות 39.9 שקל בחודש, עם הטבה של 50% הנחה לחודשיים הראשונים וללא התחייבות.
במקביל, החל משבוע הבא תחל פרטנר להציע, ללקוחות מכל החברות, בדיקת מכשיר ללא תשלום במעבדות החברה. בסיום הבדיקה שאורכת מספר דקות, יקבל הלקוח דו"ח רשמי אודות תקינות המכשיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה