תקשורת ומדיה

בן הזוג של נועה קירל מסכם האירוויזיון: "אחת ויחידה!"

תומר הכהן, בן הזוג של נועה קירל מרגש בפוסט חדש שפרסם ומסכם את כל התקופה האחרונה בה ייצגה את המדינה באירוויזיון: "יש לך את הלב הכי גדול בעולם!"
מערכת ice | 
נועה קירל ותומר הכהן (צילום מתוך האינסטגרם)
נועה קירל סיפקה הופעה יוצאת דופן אמש (שבת) בגמר האירוויזיון שהתרחש בליברפול והצליחה להגיע למקום השלישי והמכובד. כעת הגיע התור של בן זוגה בשנה האחרונה, תומר הכהן, לסכם את המסע הארוך. תומר העלה תמונה של שניהם מאוהבים במיוחד וכתב: "יש לך את הלב הכי גדול בעולם! איך זה קשור? כי כולם רואים את זה, כולם מרגישים את זה, כי איך אפשר שלא?".
"אחת ויחידה אחת ויחידה אחת ויחידה! לא יודע איך מתחילים לסכם חוויה כזאת, אבל נראלי שזאת הנקודה הכי חשובה. לראות בן אדם שלא מפסיק לרדוף אחרי החלומות שלו, ועושה הכל בצניעות, בשלווה, באהבת אדם, ובדרכי נועם. זאת הצעקה השקטה הכי חזקה שיש! השארת פיות פעורים בכל העולם, איחדת עם בתקופה כל כך קשה, העלת חיוך אצל כל כך הרבה אנשים, נתת תקווה לכולם, כי בזכותך כולם יודעים שאם רוצים ומאמינים, משיגים! אז הזוכה הגדול של הערב, הוא אני!".
"זכיתי באור הזה לצידי, זכיתי להתרגש עד דמעות, לצרוח משמחה, להילחץ עד מוות, וכל תחושה אפשרית נוספת. זכיתי בכל הצבעים שאת מביאה איתך, כל אחד יותר יפה מהשני, בקיצור זכיתי בך! זה לא הסוף, זאת רק ההתחלה. ונשאר רק לאחל לך שתישארי בול כמו שאת. הכוכבת הכי גדולה במדינה. אבל לפני זה, הלב של המדינה! אני אוהב אותך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה