תקשורת ומדיה

נועה קירל בווידוי מרגש: הקשר המדהים לעיתונאי שאחותו נפטרה מסרטן

נוועה קירל שיתפה את הסיפור המרגש של יניב דורנבוש, שליח "וואלה" לאירוויזיון, ואת הקשר המיסטי שלה לאחותו של יניב שנפטרה מסרטן
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום יוטיוב/ Eurovision Song Contest)
אחרי חודשים רבים של צפיות וחזרות בלתי פוסקות, נועה קירל עלתה השבוע על במת האירוויזיון בליברפול שבאנגליה, נתנה ביצוע יוצא מן הכלל לשיר "יוניקורן", והעפילה לגמר הגדול שייערך ביום שבת הקרוב.
אבל כידוע לכולם, קירל היא ממש לא רק זמרת ורקדנית נפלאה, אלא גם בנאדם מדהים במיוחד. העיתונאי יניב דורנבוש, שליח "וואלה" לאירוויזיון בליברפול, העלה פוסט מרגש במיוחד לחשבון הפייסבוק שלו בו חשף את הקשר המדהים לנועה קירל, שבעצמה שיתפה את הפוסט של דורנבוש בסטורי שלה.
לפוסט שהעלה יניב הוא צירף תמונה של בובת חד קרן חמודה, וכתב בפתח דבריו: "י שעוקב אחרי הסטורי שלי מליברפול, רואה שמתלווה אלי כאן בובת חד קרן, יוניקורן. "איזה פאתט מטופש", בוודאי חלק מכם חשב לעצמו, "מביא איתו בובת יוניקורן רק בגלל שזה שם השיר של ישראל"".
העיתונאי המשיך: "זה לא רק, יש לזה משמעות קצת יותר גדולה. היום יום ההולדת של עדי, הראשון שהיא לא מגיעה אליו. היא הייתה אמורה להיות ממש עכשיו בת 43, אבל היא לא הספיקה. עדי הסתלקה לעולמה ב-10 באפריל, יום ההולדת של נועה קירל. באוגוסט האחרון, כשהיא עם אפס אנרגיה, טיפולים כימיים והקאות, עדי ביקשה ממורן, האחות הבריאה שלנו, שתיקח אותה להופעה של נועה קירל, היא מאוד אהבה אותה".
יניב הוסיף: "תחילת המחלה, כשנסעתי איתה לתל השומר, היה לנועה מקום של כבוד בפלייליסט של עדי. אחרי שהיא מתה, הבוסית מהעבודה הביאה ארגז עם חפצים של עדי. היו שם משפחה, גרג, אחיינים, והמון המון חדי קרן. אצלה בדירה היו עוד שני יוניקורנים תמיד על המיטה, ואחד מהם כאן איתי פה עכשיו. מי שהיה בהלוויה שמע אותי אומר את זה, והאחרים קראו את הפוסט שבו כתבתי על ההחלטה להיות אדם שמח. היום קשה לי להיות שמח, אבל מבטיח לפצות על זה מחר. בעצם כבר הערב, עם כוס יין כמובן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה