תקשורת ומדיה

תקיפת כתבת חדשות 13 בגז פלפל: זהות התוקף נחשפת

כתבת חדשות 13 טליה כהן וצלם הערוץ הותקפו בטיילת תל אביב על ידי צעיר שריסס אותם בגז פלפל. השניים הגישו תלונה במשטרה. עם זאת, כפי שמפרסם עיתונאי הטיקטוק דניאל עמרם, התוקף - אותו חשף כגל גבע מתל אביב, שוחרר מתחנת המשטרה עוד לפני 22:00
מערכת ice |  2
חדשות 13 (צילום freepik, מסך חדשות 13)
האלימות שוב מרימה את ראשה המכוער כנגד אנשי התקשורת, כאשר אמש (רביעי) כתבת חדשות 13 טליה כהן וצלם הערוץ הותקפו בטיילת תל אביב על ידי צעיר שריסס אותם בגז פלפל. השניים הגישו תלונה במשטרה וחקירה נפתחה בעניין. כאשר הבוקר (חמישי) עיתונאי הטיקטוק, דניאל עמרם, חשף את זהותו של התוקף, אותה חיפש אמש בעזרת עוקביו וכמו כן, בקבוצת הפייסבוק 'Secret Tel Aviv', חיפוש שכאמור, נשא פרי הבוקר.
בציוץ שהעלה עמרם כתב כך: "אוקיי גבירותיי ורבותיי! פחות מ-12 שעות מצאנו את התכשיט! אז תכירו את - גל גבע בן 39 מתל אביב. זה האדם שתקף את כתבת חדשות 13 והצלם שלה, אתמול בחוף פרישמן בתל אביב. חשוב לציין גל לא עשה את זה ברגע של עצבים, הוא בתחילה רק זרק מילים, חטף את הספוג של המיקרופון, ואז חזר לביתו הסמוך לחוף החזיר את הכלב, הביא גז פלפל, ושב לזירה לתקוף את הצוות".
"גל גר בתל אביב יותר מעשור, הוא לא עובד, מטייל בעולם והיה במדינות רבות אכל במסעדות גורמה וקפץ למסיבות דראג. אתמול נעצר זמן קצר לאחר התקיפה, הועבר ממספר תחנות לתחנת לב תל אביב, ואז שוחרר לפני 10 בערב. חזר לבית ומחק את כל התמונות שלו מהפייסבוק והאינסטגרם, הצלחנו לדאוג לכמה מהם עוד לפני שמחק. דניאל עמרם ללא צנזורה!! לתמיכה בפעילותנו בביו. אין אחד שאנחנו לא מגיעים אליו!!! מידידה של גל נמסר: גל עובר עניין רפואי שמשפיע על תפקודו שלא נפרט פה מפאת צנעת הפרט, ״מהכרותי איתו הוא אדם נחמד שמעולם לא היה אגרסיבי ככה״. פיס!!".
 
בתגובה לציוץ הוסיף: "אנחנו קולטים שהוא שוחרר? זה קצת מאכזב מצד חדשות 13 שאני צריך לעדכן על כך. בכל מקרה הנה בונוס: הוא אמנם מחק הכל מהפייסבוק שלו מיד כששוחרר, אבל שכך להוריד עוקב מכמה עמודים. ברה".
העיתונאי יוסי אלי כתב: "כתבי חדשות 13 מגנים בתוקף את המשך האלימות כלפי עיתונאי החברה, המתודלקת בשיח של שנאה נגד התקשורת ע״י פוליטיקאים וברשתות החברתיות. הפעם הותקפה טליה כהן בגז פלפל, לאחר שאמש עיתונאי הערוץ כונו בין השאר ״אויבים״, ״בוגדים״ ו״אלג׳זירה״, על רקע טעות בניסוח של כותרת גרפית".
 
עוד הוא טען בתקיפות עם תוספת של הווידאו של האירוע המדובר: "אם נבחרי הציבור לא יפעלו להרגעת הרוחות, ואם המשטרה לא תפעל לאיתור המסיתים והתוקפים, עלול להירצח עיתונאי בישראל. ראו הוזהרתם!".

מדוברות המשטרה נמסר: "דוברות המשטרה (ירקון): לפני זמן קצר התקבל דיווח  כי כתבת וצלם הותקפו בגז מדמיע בחוף פרישמן בתל-אביב. שוטרי יחידת האופנועים  סיור תחנת לב ת"א הגיעו למקום. לאחר שביצעו סריקות באיזור עצרו תושב ת"א בן 41 בחשד לתקיפה. נסיבות האירוע נחקרות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פרסום
    גיל 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האתר הזה מסנן 100%!!
    סגור
  • 1.
    גל גבע
    גיל 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השמאל מהיר כשמדובר ביקריו!!! גל גבע,כל הכבוד! מיליונים היו רוצים לזרוע עוד פלפלים בפרצוף של שונאי ישראל המסיתים והשקרנים!!
    סגור