תקשורת ומדיה

אלמוג כהן נגד רשת 13: "הרייטינג שלהם יורד ואני מאושר מזה"

"באו התעמולנים של ערוץ 13, אותו ערוץ הזוי שהרייטינג שלו ברוך השם יורד כל יום. כל יום, אגב, מפסיד חצי מיליון שקלים ואני שמח על כך. אני מאושר מזה – מי שאין לו יושרה, לא צריך להתפרנס", כך אמר הח"כ בעקבות סערת ההתפרצות המבוימת לראיון שלו עם הערוץ
מערכת ice |  1
אלמוג כהן מועמד עוצמה יהודית לכנסת (צילום קרדיט יוסי לוגסי פלשמן)
תקרית מביכה במיוחד נרשמה אמש (רביעי), כאשר ח"כ אלמוג כהן לא חשב שהוא שהוא מצולם ומוקלט, והזמין תושב שדרות שיתפרץ כביכול באותנטיות לראיון עמו בחדשות 13: "תגיד לו להתפרץ לשידור בזמן שאני מדבר, שיגיד משהו שיכול להרים לי, שייצא נגד". התגובות לאירוע היו קשות והח"כ חטף ביקורות מכל עבר. כעת, כהן מגיב.
הח"כ התראיין לערוץ 14 ונתן את הזווית שלו למה שקרה: "זאת פשוט רמיסה של כל אתיקה אנושית ועיתונאית. אני אסביר מה קרה. אני הגעתי לזירת נפילה כדי לומר שהדרישה שלנו היא לתגובה צבאית חריפה. היה שם תושב שפשוט צעק, הוא צעק עלי. אני הגעתי כדי שהוא יצעק עלי, כי מנהיגותי בעיניי היא להגיע ולשמוע את הצעקות של התושבים. ראו שהוא צעק עלי, אבל את זה חתכו בעריכה. ואז אמרתי לו 'תשמע, אתה צועק עלי עכשיו לשווא. יש פה תקשורת, אני מתראיין – תצעק עלי בזמן שאני מתראיין. שישמעו את הכאב שלך'. זה הדבר הכי לגיטימי והגיוני שיכול להיות".
הוא המשיך: "באו התעמולנים של ערוץ 13, אותו ערוץ הזוי שהרייטינג שלו ברוך השם יורד כל יום. כל יום, אגב, מפסיד חצי מיליון שקלים ואני שמח על כך. אני מאושר מזה – מי שאין לו יושרה, לא צריך להתפרנס. וזה מה שקרה – אני ביקשתי שיצעק עלי, כי אני חבר בקואליציה ויש על כתפיי אחריות. ולכן גם ביקשתי את זה. זה דבר לגיטימי בעיניי, אני גאה על כך שעשיתי את זה וכן – אני שמח שזה גם הצליח לגרום לאיזשהו באז שמציף את הבעיה שיש בשדרות. יש שם ילדים שחיים בפוסט טארומה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה שהדבר הזה יושב בבית הנבחרים שלנו .. לאן הדרדרנו .. (ל"ת)
    אברהם 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור