תקשורת ומדיה

לוינסון בעימות חריף עם גיא הוכמן: "פתטי, מביך, ילדותי"

עיתונאי הארץ והקומיקאי בקרב ציוצים פיקנטי במיוחד, שהתחיל בכלל מפרשת הסטייק של הצל וגלש למחוזות משטרת הגירה, תקיפת חייל צה"ל ועוד שלל מטעמים
מערכת ice |  3
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
קרב מעניין התפתח היום (חמישי) בביצת הטוויטר הישראלית. בפינה הימנית: הקומיקאי ואושיית הרשת גיא הוכמן, שנמצא בימים אלו בסבב הופעות סטנד אפ בארה"ב. בפינה השמאלית: עיתונאי "הארץ" חיים לוינסון.
הסיפור התחיל מהציוץ הבא של לוינסון, בנוגע לתיעוד של הוכמן חוגג במסעדה במיאמי לצידו של הראפר "הצל" - יריבו המר של לוינסון ותומך נלהב בממשלה הנוכחית: "ראיתי בחיי הרבה דברים משונים, אבל מישהו כל כך פתטי, מתיימר, מביך, ילדותי, וואנבי, חי בסרט ומנותק מהגלקסיה כמו גיא הוכמן צורח 'מאדרפאקר מאדרפאקר' עדיין לא יצא לי".
   
בהמשך, העיתונאי נכנס עמוק יותר לפיד של הוכמן, מצא את הציוץ הקומי שלו לגבי החוויות שלו במיאמי ונטפל אל המשפט הבא - "כפרה על אשתי ההריונית שזורמת איתי להישאר פה 5 חודשים, שיוולד לנו אזרח אמריקאי". לוינסון לא לקח את הפוסט בצחוק וכתב: "תגידו זה אמיתי?? גיא הוכמן אשכרה גורר את אשתו ההריונית ללדת באמריקה כדי שהילד יקבל אזרחות ואז מטיף לכל העולם ואשתו על פטריוטיות ממיאמי? איזה סטיופד מאדרפאקר".
 
הוכמן לא נשאר אדיש לדבריו אלו של לוינסון וצייץ: "בן אדם נוסע שבוע להופיע לישראלים יקרים בארה״ב והעיתונאי שהרביץ בעבר ללוחמי צה״ל נכנס לטנטרום. כמה טמטום". בהמשך, הוא גם צירף את התיעוד אליו התכוון וכתב: "ראיתי בחיי הרבה דברים דוחים. אבל חיים לוינסון מעליב ותוקף פיזית את לוחמי צה״ל זה כנראה השיא. מאכזב מאוד חיים".
 
המכה הבאה הייתה של לוינסון: "שלחתי למשטרת ההגירה עדכון על הכוונה של גיא הוכמן להישאר בארה"ב כדי שאשתו תלד שם והילד יהפוך לאזרח. לא ניתן לישראלי המכוער להוציא שם רע למיליוני אזרחים טובים. מוזמנים למלא גם".
 
לסיום, העיתונאי ירד מהעץ וצייץ את הפרק האחרון לפיצוץ הזה, נכון לשלב זה:  "אגב - יש לי בכל זאת עבודה, לא באמת התלוננתי לרשויות ההגירה. להיפך. אשמח מאוד שהדביל ישאר שם. כולי תקווה שהוא ילמד מזה שבדיחות לא מצחיקות בקטאר זה דבר אחד. בדיחות לא מצחיקות באמריקה - וול, למאדרפאקרז יש פחות חוש הומור".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לאן הגענו
    דניאל 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיים הזה נטורלל חייב אשפוז בכפייה. בן אדם רע מהיצר שלו שהשתמט משירות צבאי ובכל הזמנות יורד ומלגלג על ימניים
    סגור
  • 2.
    חיים לווינסון פשיסט בעור של כבש
    זומי 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיים לוינסון אדם אלים. מתנשא. כלום בעטיפה מכוערת וקול דוחה כשרואים אותו נזכרים בנזלת או בחשופית מגעילה
    סגור
  • 1.
    ינון מגל =אדם נחות נשמע בור ועם הארץ ליד הגאון בן כספי
    לוינסון 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לוינסון מלך ושם על כל הביבסטים קצוץ
    סגור