תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 זועם: "הילדה של כולנו, לעזאזל העובדות"

כתב חדשות 13, יוסי אלי, הגיב לתגובות המגוננות לאחר הרשעתה של שוטרת מג"ב אוריאן בן כליפא בתקיפת צעירה ערבייה בשער האריות בירושלים: "היא הורשעה בתקיפה בלבד בגלל מחדלים בחקירה, על הדרך אפשר לדרוך על צעירה מוסלמית"
מערכת ice |  1
יוסי אלי (צילום פייסבוק/ יוסי אלי)
שנתיים לאחר האירוע, בית משפט השלום בירושלים הרשיע אמש (שלישי) את שוטרת מג"ב, אוריאן בן כליפא, בגרימת חבלה לצעירה ערבייה בשער האריות בעיר. הטענות כי בן כליפא שיבשה הליכי משפט לא התקבלו.
נזכיר כי האירוע התרחש בשנת 2021 ובמסגרתו בן כליפא נקלעה לוויכוח בעיר עם אותה צעירה ערבייה, בשם חלא סלים. על פי הדיווחים מהמקום בן כליפא נהגה באלימות פזיזה ובכך גרמה לסלים חבלה ואף הסירה את כיסוי הראש שלה. למרות זאת, התמונה, בה בן כליפא מחזיקה בכוח את אחיה של סלים, היא זו שהפכה במהרה לוויראלית.
בהכרעת בית המשפט, שפורסמה ב-N12, נקבע כי "הנאשמת מיהרה לעשות שימוש בכוח, הגם שבאותו שלב לא קמה לה סמכות לעשות כן. היא דחפה את המתלוננת מספר פעמים בגופה, ודחפה את אחיה של המתלוננת כשידיה על צווארו. כמו כן, היא השמיעה קללות לעבר המתלוננת, הפילה אותה על הרצפה וניסתה לתפוס את ידיה כדי לעצור אותה, בעוד שהמתלוננת התנגדה למעצר".
לאור האירוע בן כליפא הוצאה לחופשה בכפייה והנשק שלה הוחרם. המקרה עורר ויכוח ציבורי נרחב היות שרבים תמכו בבן כליפא ומנגד רבים טענו כי יש להביא את הדין עם חיילים שפועלים באלימות יתרה. 
לאחר פרסום הכרעת הדין השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב וקרא להכרעה "תמוהה" והבהיר כי הוא ילמד את פסק הדין ויפנה למפכ"ל ולמפקד מג"ב.
כתב חדשות 13, יוסי אלי, דווקא בחר לתקוף את כל מי שמגונן על אוריאן בן כליפא וכתב כך: "בהמשך להרשעתה של לוחמת משמר הגבול אוריאן בן כליפא, קורא פוסטים כמה ״נעשה לה עוול״ שהיא הורשעה בתקיפה. היא הורשעה בתקיפה בלבד בגלל מחדלים בחקירה (זוכתה משיבוש בגלל הגנה מן הצדק בגלל המחדלים) ועכשיו אני ממש ממליץ לצפות בחשיפות שלנו, והראיון עם חלא סלים ״בת המוכתר״ שהותקפה על ידי אוריאן. לצערי, בציבוריות הישראלית היא לעולם לא תעורר אמפטיה כי היא עם חיג׳אב על הראש, כי היא מוסלמית. וזה בכלל לא משנה שאביה הוא בכלל מוכתר הצוענים, שתומכים במדינת ישראל. וגם לעזאזל העובדות, העיקר שיש כאן ״הילדה של כולנו״ על הדרך אפשר לדרוך על צעירה מוסלמית, שזה גם לא משנה שהיא מסייעת לקשישים יהודים יום יום והפכה לעובדת מצטיינת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שוטרת מג"ב
    אא 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ריגשת אותי מאוד, כל כך שימחת אותי שאיכות לך והאמת עומדת בעיניך, עשה כמו איילה חסון שעד שהאמת יוצאת לאור לא פוחדת מאף אחד ולא מפחדת להגיד את האמת גם אם הבוסים לא מרוצים, רק כמה חבל שכל כך עוול עושים לאנשים שסך הכל עשו את מה שדרשו שיעשו
    סגור