תקשורת ומדיה

הפטריוטים תוקפים: "כל מה שביטן אומר קשור למשפט, סחוט טרי"

הפטריוטים בערוץ עכשיו 14 נגד דוד ביטן והמתקפה שלו נגד הממשלה ב'פגוש את העיתונות', אלדד יניב עלה למתקפה: "אנשים כמו בן כספית אומרים שכל דבר שביבי אומר קשור למשפט שלו, אז גם כל דבר שדוד ביטן אומר קשור למשפט שלו. עוד רגע יבקשו לתת לו חנינה"
מערכת ice | 
דוד ביטן (צילום פייסבוק: דוןד ביטן)
מהומה במפלגת הליכוד: ח"כ טלי גוטליב מהליכוד במתקפה חסרת תקדים נגד דוד ביטן: "ליבי על דוד ביטן שנאלץ לוותר על עקרונותיו כדי למצוא חן בעיני השמאל. זה לא יעזור לו. הפרקליטות, שמנהלת מולו בימים אלה תיק חמור, לא תוותר לו ולא תעשה לו שום הנחה".
מלשכת ח״כ ביטן נמסר בתגובה לדברי גוטליב: "אנחנו יודעים היטב מי עומד מאחורי ההשמצות ומי מפעיל את גוטליב. אני דואג לליכוד ולעתידו יותר מכל הקשקשנים שלא חלמו להיות במפלגה כשאני נלחמתי ועודני נלחם על ערכיה. אנחנו נראה מי מהפחדנים ישלם בקלפי".
גורם בליכוד מסר כי: "מערוץ 12 פנו לכל הח"כים בליכוד בבקשה שיגיבו לדבריו של דוד ביטן, היחידה שהסכימה להגיב היא טלי גוטליב".
כאמור, אמש התראיין חבר הכנסת דוד ביטן לערוץ 12 ותקף בחריפות את שר המשפטים יריב לוין. ביטן התייחס בין השאר לעצירת החקיקה המשפטית ושיחות הפיוס בבית הנשיא והשמיע טונים צורמים נגד הממשלה.
ביטן אמר בין היתר כי: "עם כל הכבוד ליריב לוין, הוא צריך להבין את מה שקורה בשטח ולהפסיק להתעסק ברפורמה כל היום. קראתי שנתניהו מנסה לשכנע את לוין. אז זה המצב? יריב לוין הקים סיעה בתוך סיעה? הוא צריך לקבל החלטות, רואים את הנזקים שזה גורם מסביב וצריך ללכת על פשרה".
בתוך כך, אמש (ראשון) ב'הפטריוטים' בערוץ עכשיו 14 בחרו לעסוק בסוגיית ביטן, כאשר הפאנליסט אלדד יניב תקף את העיתונאי הוותיק בן כספית, מגיש 'פגוש את העיתונות' בקשת 12, שהעלה את הסרטון עם דבריו של ביטן בתוכנית והגיב: "תקשיבו לדוד ביטן. ליכודניק אמיתי". על כך הגיב אלדד יניב: "אנשים כמו בן כספית אומרים שכל דבר שביבי אומר קשור למשפט שלו, אז גם כל דבר שדוד ביטן אומר קשור למשפט שלו. עוד רגע יהיו מכתבים של טייסים, הייטקיסטים ומילואימניקים לתת חנינה לביטן".
 
חברו לפאנל, יותם זימרי, הוסיף: "ממה ששמעתי ביטן במצב לא טוב מבחינה משפטית, אני מחכה כבר שבן כספית ואטילה שומפלבי יתחילו לטעון שיש רדיפה נגד ביטן. ברשתות כבר מכנים את ביטן 'סחוט טרי'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה