תקשורת ומדיה

ינון מגל תובע? "אשקול אם לבזבז עליו זמן ולתבוע"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, הואשם על ידי פעיל השמאל גונן בן יצחק שטען שמגל נשר מהגיבוש לסיירת מטכ"ל וחזר ליחידה רק בזכות פרוטקציה. מגל הגיב: "המציא שיש לי ילד מחוץ לנישואים ועכשיו ממציא את זה, האמת היא שהתעלפתי בגיבוש, פוניתי, עברתי בדיקות, חזרתי, סיימתי ועברתי"
מערכת ice |  1
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
בעוד הוא מתפאר בשירותו הקרבי בסיירת מטכ"ל, חבר הכנסת לשעבר, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, איש התקשורת ינון מגל, מואשם על ידי פעיל השמאל גונן בן יצחק שטוען שמגל נשר מהגיבוש לסיירת מטכ"ל ולאחר מכן חזר ליחידה, לכאורה, רק בזכות פרוטקציות, כאשר מגל מיהר להגיב ותקף בחזרה.
פעיל השמאל עו"ד גונן בן יצחק, ממייסדי תנועת המחאה 'קריים מיניסטר', תקף את ינון מגל בציוץ בו כתב: "תומכי ההפיכה השלטונית צועקים בין היתר שליחידות המיוחדות מגיעים רק בשיטה של "חבר מביא חבר". זה די משעשע לגלות שאחד מתומכי ההפיכה המובהקים ואיש תקשורת ינון מגל, נשר למעשה ולא סיים את הגיבוש לסיירת מטכ"ל. אבל חבריו לגיבוש הופתעו למצוא אותו בטירונות למרות הכל. טוב שיש לך אח ביחידה. אגב, אחר כך הוא הפך להיות חייל מצויין וגם קצין מצויין. רק בהמשך הוא נהיה חרא של בן אדם. מסתבר ש"חבר מביא חבר" זה לא רק בבית המשפט. אגב גם החבר ולימים הבעל של אחותו שירת במטכ"ל בזמן שהוא הלך לגיבוש ואני מניח שגם זה לא הזיק לו".

מגל צייץ תמונה של האשמותיו של בן יצחק והגיב כך: "אחרי שהמציא עליי שיש לי ילד מחוץ לנישואים, ממציא עכשיו מזהם הרשת הזה שקר נוסף לפיו נשרתי בזמנו מהגיבוש של היחידה ולא סיימתי אותו... כידוע חצי אמת גרועה משקר, והאמת היא שהתעלפתי בגיבוש, פוניתי, עברתי בדיקות, חזרתי, סיימתי, ועברתי. אלה פני המחאה... אשקול אם לבזבז עליו זמן ולתבוע".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איום סקר הוא בבחינת חצי אמת
    מיצי החתול 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זוהי תופעה ידוע ומעניינת בפוליטיקה הישראלית. נביחות הכלבים מפחידות רק את בעלי הכלבים. כתוצאה מן הפחדים של הבעלים עקב נביחות כלביהם, הבעלים מניחים שכולם מפחדים וזוהי כבר סיבה מספיק טובה להחזיק את הכלבים. לך תסביר לבעלים שהם טועים. ,,, איני יודע, על נכון, מי הם הכלבים האמורים, לפחות כל זמן שהם לא נובחים. ,,, בכדי לא להסתכן בתביעה העיד על עצמי ואומר "הנה נבחתי". ,,, האם העמותה "תנו לחיות לחיות" מסייעת גם לנובחים על שתיים?
    סגור