תקשורת ומדיה

לינוי בר גפן: "מדובר בחוזה חברתי חדש"

לאחר שהנחתה את טקס יום העצמאות המחאתי בקפלן, לינוי בר גפן אומרת כי תמשיך לצאת ולהפגין. "הייתה שם אווירה אחרת - לא חוויתי אנרגיה כזאת"
מערכת ice |  5
לינוי בר גפן (צילום יוטיוב/ כאן 11)
בערב יום העצמאות האחרון התקיים בשדרות קפלן בתל אביב טקס אלטרנטיבי לטקס הדלקת המשואות בהנחיית אשת התקשורת לינוי בר גפן, שכלל בין היתר קריאה של מגילת העצמאות ע"י השחקנית קרן מור. "אני חושבת שמה שאנו רואים פה, זה חוזה חברתי חדש", אמרה בר גפן הבוקר (שישי) לאיריס קול ברדיו 103. "בסוף, יש ויכוח מהותי על דמותה של מדינת ישראל".
 
על האירוע ביום העצמאות אמרה בר גפן כי "זו הייתה חוויה אדירה, אני כבר 25 שנה בתקשורת וכבר יצא לי להנחות אירועים עם עשרות אלפי איש, אבל הייתה שם אווירה אחרת - לא חוויתי אנרגיה כזאת, היה פשוט מדהים. הקהל מולך ואת לא מצליחה לראות איפה הוא מתחיל ואיפה הוא נגמר, את רק מרגישה את השאגה מגיעה מלמטה ועולה ומטלטלת את רצפה הבמה".
"המחאה הזאת כל כך עממית, הקהל עושה הכול לבד", אמרה על החבורה של עשרות האלפים שמתקבצים כבר כמה חודשים בקפלן. "אתה לא צריך להניע אותו. חבר'ה בגיל של הילדים שלנו צועקים 'דמוקרטיה', רואים מגוון עצום של אנשים תחת אותה מחאה. מה יהיה? אני לא יודעת, אני רק יודעת מה אני הולכת לעשות - אני אמשיך להפגין."
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זה מה שיש לה להציע
    פמיניסטית מיזאנדרית 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר גרועה ממרב מיכאלי
    סגור
  • 2.
    נוי חיצוני מול נוי פנימי
    מבוייש 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הגברת נוי הרגישה אויר אחר אויר פסגות של מורמים מעם בעיני עצמם אויר פסגות של אנשים ששמש העמים זורחת להם מהתחת אוויר פסגות מתנשא ובעיניו ״יפה״ ארץ ישראל שלנו וכל שאר ההמונים. הביביסטים. הצחצחים שפשוט ייעלמו בושה בושה בושה
    סגור
  • ה'תחת-שלהם' והראש-שלך..
    עובד-נקיון 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה ש"יוצא להם מהתחת" עדיף על מה שיוצא לך מהראש.
    סגור
  • 1.
    לפי החוזה החדש
    מיקי 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אין יותר צורך בדבר הזה שנקרא בחירות ? והילדים שצועקים דמוקרטיה לא מבינים שכל המפגן הזה עומד בסתירה מהותית למה שנהוג לכנות דמוקרטיה.
    סגור
  • יחי הבערות !!
    דמוקרטוס 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משתמע שלא רק שלא הבנת מה זה הפרדת-רשויות, אתה עוד גאה בזה. על ראש הנבער בוערת הבערות.
    סגור