תקשורת ומדיה

חיים לוינסון בגיבוי מפתיע לשר בממשלה: "חכם ומוכשר"

על רקע המחאות כנגד הגעת הפוליטיקאים לטקסי יום הזכירון, השר רון דרמר ספג קריאות "תחזור לאמריקה". עיתונאי הארץ לא אהב זאת וכתב: " הוא עזב בגיל 25 ועלה ארצה לחיות בישראל מתוך ציונות וחיבור עמוק לארץ"
מערכת ice |  1
חיים לוינסון
על רקע המחאות בטקסי יום הזכירון בבתי העלמין, כנגד הפוליטיקאים שהגיעו לנאום באירועים, גם השר לעניינים אסטרטגיים, רון דרמר, קיבל את המנה שלו. דרמר, שנולד בארצות הברית ועלה לארץ, ספג קריאות "תחזור לאמריקה", במהלך הטקס בו נכח ביבנה. בסיום הטקס, השר בכל זאת עבר בין המשפחות השכולות ושוחח עימן.
השר זכה לתמיכה מפתיעה מלא אחר אלא עיתונאי "הארץ" ואחד המבקרים החריפים ביותר של הממשלה הנוכחית - חיים לוינסון. כך הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו, על אותן הצעקות שהושמעו כלפי השר דרמר: "לא יודע מי צעק את זה, אבל זה צעקה כואבת ופוגעת בהמוני עולים. מה החטא של דרמר? שלא נולד כאן?".
 
לוינסון אף הוסיף כמה סופרלטיבים לשר לעניינים אסטרטגיים והשגריר ישראל בארצות הברית לשעבר: "אם היה נשאר באמריקה אדם ממשפחה אמידה ומקושרת, חכם ומוכשר כמוהו בקלות היה מיליונר. הוא עזב בגיל 25 ועלה ארצה לחיות בישראל מתוך ציונות וחיבור עמוק לארץ. מה הוא אמור לעשות? להיוולד מחדש?". קצת מסרים של פיוס ביום הזה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עכבר ביובים מצחין.
    רודף צדק 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לוינסון ארור אתה מקומך בביוב עם החולדות והמקקים.
    סגור