תקשורת ומדיה

אחרי כמעט 20 שנה: אתר החדשות באזפיד נסגר

נוסף על סגירת חטיבת החדשות שלה, באזפיד גם מתכננת לפטר כ-15% מהעובדים שלה, בעיקר בצוותי העסקים, התוכן, הניהול והטכנולוגיה
מערכת ice | 
BuzzFeed (צילום freepik)
באזפיד (BuzzFeed) תפטר 15% מהעובדים שלה ותסגור את יחידת החדשות שלה, כך כתב מנכ"ל החברה ג'ונה פרטי באימייל לעובדים היום (חמישי).
הפיטורים ישפיעו על צוותי העסקים, התוכן, הניהול והטכנולוגיה של BuzzFeed. הפיטורים מסתכמים בכ-180 איש. צוות החברה הסתכם בכ-1,200 איש נכון להגשת ניירות הערך האחרונה שלה.
BuzzFeed News, חלק מחטיבת התוכן של חברת המדיה הדיגיטלית, העסיקה כ-100 עובדים והפסידה כ-10 מיליון דולר בשנה, כך אמרו ל-CNBC בשנה שעברה שני אנשים שמכירים את הנושא. זה בדל מהמותג BuzzFeed הראשי, היוצר תוכן ויראלי, עם חדשות ישרות ודיווח חקירות. BuzzFeed News זכתה בפרס פוליצר בשנת 2021 על הדיווח על המעצר ההמוני של מוסלמים בסין. כמה בעלי מניות גדולים דחקו בפרטי לסגור את פעילות החדשות שלה.
מניות החברה צנחו בכ-90% מאז ההנפקה שלה בסוף 2021. הן ירדו ביותר מ-23% ביום חמישי, נסחרות בסביבות 71 סנט.
החדשות מגיעות בתקופה קשה עבור חברות המדיה הדיגיטלית, שכן מפרסמים מצמצמים את צוות העובדים כאשר מפרסמים מצמצמים את ההוצאות. הקיצוצים הללו השפיעו על חברות כמו מו"ל וול סטריט ג'ורנל, דאו ג'ונס ו-Vox Media. בינואר, Vice Media החלה מחדש את תהליך המכירה שלה בהערכת שווי נמוכה יותר, דיווחה בעבר CNBC. החברה, שהוערכה ב-5.7 מיליארד דולר ב-2017, הייתה אמורה להגיע למחיר של מתחת למיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה