תקשורת ומדיה

מעיין אדם בחשיפה מצמררת: זה השם שבחרה לבתה

אחרי הלידה, שיתפה מעיין אדם את הבחירה שלה ושל בן זוגה יובל צלנר: "ההר הזה ישאר לנצח המקום שבו נקבע גורלינו וגורלך כולנו קיבלנו שם חיים חדשים וכך קיבלת גם את שמך. תבור, אנחנו מאחלים לך את כל מה שהשם העוצמתי הזה מביא איתו - יופי וכוח, היסטוריה ונצח, סמל ישראלי והכרה בעולם כולו"
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
הרגע הכי מרגש בחיים של מעיין אדם הגיע ביום שני האחרון, כאשר שיתפה את 290 אלף עוקביה באינסטגרם כי הביאה לעולם את בתה הבכורה יחד עם חבר הכנסת לשעבר יובל צלנר, עם תמונה שלה בידיה רגע אחרי הלידה. היום (רביעי) היא חשפה לראשונה את השם שבחרה ויש לו סיבות מרגשות מאוד.
אדם כתבה שיר לבתה שנולדה ובו נכתב: "למרגלות הר תבור, לפני הרבה שנים, כשאבא שלך עוד היה חייל צעיר בצנחנים, ההאמר שבו נסע איבד שליטה והתהפך כמו בסרטים, הוא שבר את המפרקת, רוב בני האדם לא היו שורדים אך בדרך נס בהשגחה עליונה הוא נשאר בחיים, ביום שבו ניצלו חייו ניצלתי גם אני, זכיתי באהבת חיי וזכיתי בך, בכורתי".

עוד המשיכה: "ההר הזה ישאר לנצח המקום שבו נקבע גורלינו וגורלך כולנו קיבלנו שם חיים חדשים וכך קיבלת גם את שמך. תבור, אנחנו מאחלים לך את כל מה שהשם העוצמתי הזה מביא איתו - יופי וכוח, היסטוריה ונצח, סמל ישראלי והכרה בעולם כולו. ובעיקר את הכלים להגשים את כל מה שתרצי להיות - שורשים חזקים וצמרות גבוהות מקווים שבכל פעם שיקראו בשמך תזכרי שהחיים הם נס ותחיי אותם בעוצמה, בתשוקה ובשמחה".
לסיום בירכה את בתה: "אנחנו כאן לדאוג לכל היתר: שלושה מעיינות נובעים בנחל תבור, ויובלים רבים מתנקזים אליו, כשם שאנו נזרום בדמך ונוודא שלעולם לא תיהי לבדך. תודה שהפכת אותנו למשפחה, אנחנו נחל איתן בזכותך, אוהבים אותך, ברוך בואך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין כמו לקרוא לילדה על שם אסון
    מסכנה הילדה 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמא טיפשה
    סגור