תקשורת ומדיה

היסטוריה: הנשים כבשו את מצעד השירים המושמעים ביותר ברדיו

בפעם הראשונה אי פעם, השלישיה הפותחת של מצעד השירים המושמעים ביותר ברדיו נכבש על ידי המין הנשי. אל המקום הראשון הגיעה לא אחרת מהיוצרת הצעירה, שי המבר
מערכת ice | 
זמרת השנה 2022 (צילום unsplash, pngwing)
היום בבוקר (שלישי) אקו"ם פרסמה את מצעד השירים המושמעים ביותר ברדיו במהלך חודש מרץ. לראשונה, שלושת השירים המושמעים ביותר היו של זמרות שמובילות את שוק המוזיקה הישראלי.
השיר המושמע ביותר הוא "אלי את לי פריז" של הזמרת הצעירה שי המבר שהשתתפה בעבר בתוכנית "הכוכב הבא". המבר אף הצליחה להגיע למקום הרביעי כאשר העפילה לגמר התוכנית. המבר ידועה בתור זמרת שכותבת ומלחינה את שיריה. כמו כן, המבר השתתפה בעברה בתוכנית ריאליטי השירה לילדים "בית ספר למוזיקה".
אל המקום השני והמכובד הגיעה הנציגה שלנו לאירוויזיון נועה קירל עם השיר שייצג אותנו בתחרות "Unicorn". את השיר כתבו והלחינו דורון מדלי, ינון יהל, מאי ספדיה ונועה קירל. כזכור, לשיר ציפייה רבה בקרב הישראלים וגם אצל חלק מהאירופאים. כרגע הוא נמצא במקום ה-6 בתחרויות ההימורים לקראת התחרות.
דנה אינטרנשיונל סוגרת את השלישייה הפותחת ומגיעה למקום השלישי עם השיר החדש שלה "לה קוקרצ'ה". השיר החדש נכתב והולחן על ידי צמד היוצרים לידור סעדיה וחן אהרוני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה