תקשורת ומדיה

אסי בוזגלו במתקפה חריפה על פאני: "אין לי מילים, הזיה"

אסי בוזגלו עלה למתקפה חסרת תקדים נגד פאני בוזגלו, אחרי שיצאה נגד אלית מוסאיוף, זוכת "הישרדות" הטרייה: "תוהה למה לאנשים כאלה לא שמים מראה מול הפנים. אני בשוק, באמת. כבר אין לי מילים. אני בהזיה"
מערכת ice | 
אסי בוזגלו (צילום אינסטגרם)

אסי בוזגלו, כדורגלן העבר וכוכב הריאליטי, העלה אתמול (ראשון) סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא יוצא במתקפה נגד לא אחרת מאשר פאני בוזגלו, גרושתו של אחיו אוהד בוזגלו, בעקבות האמירות שלה נגד זוכת העונה האחרונה של "הישרדות", אלית מוסאיוף.

בסטורי אליו התייחס בוזגלו, כתבה פאני, שכזכור הייתה גם היא בתוכנית "הישרדות" בערב, אך פרשה: "אין לי משהו אישי נגד אלית, מזל טוב על הזכייה. אבל בושה וחרפה שמישהי שלא עשתה כלום בעונה זוכה. מהות המשחק היא להוביל מהלכים, משימות, אסטרטגיות, ולא להיות עלה נידף ברוח. "אם היא ניצחה את העונה", תקפה בחריפות פאני: "עדיף שיסגרו את הפורמט הזה בארץ".
 


בתגובה לדברים אלו, בוזגלו העלה סרטון לסטורי שלו ובו אמר: "אני מקבל המון הודעות שבהן אומרים לי שפאני יצאה על הפורמט והיא בכלל לא אהבה את הקטע שאלית זכתה. ואני אומר 'דווקא פאני? זאת שהייתה שם 2.5 דקות ושפרשה, דווקא היא אומרת שצריך לסגור את הפורמט?".
בוזגלו המשיך: "לפעמים אני תוהה למה לאנשים כאלה לא שמים מראה מול הפנים, ואומר 'פאק, מה הולך פה?'. גם לפרגן לא עולה כסף. אם אין לך את הכיף לבוא ולפרגן, למה את רוצה להוריד? מאיזה מקום זה בא?", שאל את פאני ישירות. "אני בשוק, באמת. כבר אין לי מילים", הוסיף לקראת סיום. "זאת הדעה שלי על הדבר הזה. אנשים שולחים לי על זה, אז הייתי חייב להתייחס", הסביר. 
על רקע הסרטון שפרסם, הוסיף בוזגלו גם מילים כתובות. "לעומתך, הייתה שם מישהי בת 52, שהיא כמעט כפול מהגיל שלך, וצלחה את הפורמט", ציין בעוקצנות. "אני בהזיה", שב והדגיש את הקושי שלו לקבל את הביקורת של פאני. כזכור, בוזגלו בעצמו השתתף בהישרדות ואף זכה באחת מעונות ה-VIP הרבות ששידר הפורמט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה