תקשורת ומדיה

ארגון בצלמו על זיכוי זדורוב: "הגיע הזמן לחשבון נפש במערכת"

ארגון בצלמו מגיב לזיכוי זדורוב, זמן קצר אחרי פרסום הידיעה: "הגיע הזמן לחשבון נפש נוקב של המערכת. מדובר במערכת שמתעמרת בחלשים, רודפת נהגי מוניות וקבצנים, רודפת אנשים"
מערכת ice |  1
רומן זדורוב (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
לפני כשעה נחשף כי בית המשפט בנצרת זיכה את רומן זדורוב במקרה הרצח של תאיר ראדה ז"ל בשנת 2006. לאחר כ-15 שנים של מהמורות, בתי משפט, ביקורת ציבורית ואין ספור דיונים, התגובות הראשונות להודעת הזיכוי מתחילות להגיע, ובהם תגובת ארגון בצלמו.
תגובת הארגון: "כארגון שנאבק למען צדק במערכת המשפט אנחנו לא מופתעים כלל. הגיע הזמן לחשבון נפש נוקב של המערכת. מדובר במערכת שמתעמרת בחלשים, רודפת נהגי מוניות וקבצנים, רודפת אנשים שאומרים ליועמ"ש פרשת משפטים בושה, אבל מגבה את החזקים, מתעלמת מעבריינים ופרוטקשן, מגבה את עופר כסיף שתקף שוטר, היבא יזבק שהסיתה לרצח יהודים ועוד. אנחנו  מקווים שהחלטה זו תהווה תמרור עצור להפסיק את הרדיפה של הפרקליטות אחרי חלשים ולהילחם בעבריינים האמיתיים".
לפי פרסומי הארגון הוא פועל למען זכויות האדם והאזרח במדינת ישראל. עם זאת לעיתים הוא מזוהה עם פעילות ימנית. בחודש אוגוסט האחרון הוגשה תביעה נגד הארגון על ידי אקטיביסט פלסטיני בגיבוי ארגוני שמאל ישראליים. ניהול ההליכים המשפטיים מגיע לכמאה אלף שקל. לפיכך פתח הארגון בקמפיין גיוס המונים, ופונה לציבור לעזרה בקריאה - "בואו והיו שותפים במאבק שלנו - כי לא יסתמו לנו את הפה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין
    אי שם 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבית המשפט פסק נגד זדורוב אז הם חרא, שהם פוסקים לטובתו הם נפלאים. אז תחליטו מה בית המשפט ?
    סגור