תקשורת ומדיה

קרעי שובר שתיקה: "עושים לימין סזון ואלטלנה, אין להם גבולות"

אל מול תרחיש של התנגשות אפשרית בין שני המחנות הניצים בהפגנות הערב בירושלים יש מי שמבקשים לצנן את האווירה ואת אלו החפצים להבעיר את מדורת הפופולריות שלהם
דוד זולדן |  2
בנימין נתניהו, גלית דיסטל-אטבריאן, שלמה קרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, תומר נויברג)
שר התקשורת שלמה קרעי מהליכוד שובר שתיקה אל מול גלי המחאה הגועשת ונוכח החלטת נתניהו לעצור את החקיקה: "שנים שעושים לימין סזון, עכשיו הם מנסים אלטלנה. אין להם גבולות. אבל נחזור על דבריו של בגין: "לא למלחמת אחים. יותר מדי שנים ביטלו את בחירת העם בפועל. לא עוד. כן לרפורמה. בשום שכל. ראש הממשלה שלנו, לך בכוחך זה והושעת את ישראל. אנחנו מאחוריך".
מוקדם יותר, יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, נאם במהלך ההפגנה נגד הרפורמה המשפטית בירושלים ושלהב את ההמונים: ״לא את שר הביטחון ראש הממשלה נתניהו פיטר אתמול בלילה, הוא פיטר את המציאות. הוא פיטר את האמת – האמת היא שבשלושה חודשים של כאוס הממשלה הזו ביצעה את השמדת הערך הגדולה בתולדות המדינה״.
עוד הוסיף לפיד: ״ממשלת ישראל עברה השתלטות עוינת בידי קבוצה משיחית, לאומנית ואנטי דמוקרטית. הם לא יעצרו מעצמם. קיצונים אף פעם לא עוצרים מעצמם. מה שיעצור אותם זה אתם. הנחישות שלכם. הפטריוטיות שלכם. אהבת הארץ שלכם״.
לעומת יו"ר האופוזיציה יש מי שמבקש להרגיע את הרוחות ולקרר את הרוחות הלוהטות. ראש הממשלה בנימין נתניהו חרד מתוצאות מפגש אפשרי בין מפגינים משני צדי המתרס שעלול להסתיים באלימות. נוכח גל המחאות הנרחב בבירה שיאכלס תחת אותה כיפת שמים את שני המחנות הניצים - מבקש נתניהו להרגיע את הרוחות. בציוץ שפרסם בטוויטר נתניהו כתב: "אני קורא לכל המפגינים בירושלים, מימין ומשמאל, לנהוג באחריות ולא לפעול באלימות. אנשים אחים אנחנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אייס נו באמת
    עודד 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפחות תשקרו לאוזן אל תצרחו את השטויות שלכם באתר הסובייקטיבי שלכם
    סגור
  • 1.
    גם בחירות בקלפי לא עוזר השמאל שולט בכוח
    אנטי שמאל 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפיד אתה מניק גדול מסית נגד ממשלה שנבחרה בבחירות דמוקרטיות
    סגור