תקשורת ומדיה

צופית גרנט בהלם: "ללא מילים, וואו, כל כך מביך"

צופית גרנט שלא מתעניינת בפוליטיקה באופן מיוחד צפתה בעימות בין השרה מאי גולן, לחברת הכנסת מירב בן ארי והמילים נעתקו מפיה: "ללא מילים. וואו. כל כך מביך"
דוד זולדן |  3
צופית גרנט (צילום פייסבוק/ אבודים עם צופית גרנט)
צופית גרנט כמו רבים אחרים שלא מתעניינים בפוליטיקה העבירה ערוצים בשלט הטלוויזיה אבל איתרע מזלה כאשר לנגד עיניה התרחש עימות חזיתי בין השרה מאי גולן לחברת הכנסת מירב בן ארי. גרנט החליטה לחרוג ממנהגה ולהגיב. 
גרנט שיתפה את העימות בין שתי נציגות הפרלמנט הישראלי במהלכו גולן ובן ארי הטיחו אחת בשנייה כינויי גנאי וכתבה את אשר על ליבה: "ללא מילים. וואו. כל כך מביך. כמו שאומרים Say no more".
כזכור, בתחילת החודש אירע עימות בין גולן לבן ארי, במהלכו השרה מאי גולן פנתה לחברת הכנסת מירב בן ארי וכינתה אותה "תרנגולת קרקרנית". בן ארי בתגובה תקפה אותה: "מי את? כלום. את אפס".
גולן פנתה לבן ארי ואמרה לה: "מירב קוקוריקו בן ארי את מפריעה לי, הקרקורים שלך מאוד מפריעים. יום ולילה את מקרקרת, קרקרנית, קוקוריקו, מה עם הצ'קלקה? הסגנון שלך הוא הנחות ביותר, הירוד ביותר. קוקוריקו, זה מה שאת, תרנגולת קרקרנית".
בן ארי השיבה לה: "מי את שתדברי אליי ככה? חצופה. מי את? את כלום. אפס. מה עשית בחיים שלך? אפס".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שחררי את כספה של מיכל
    יו 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גברת שחררי את הכסף לאשתו של בעלך את קיבלת מיליונים מהגרוש שלך אז גם לאשתו של מאהבך מגיע פיצוי
    סגור
  • 2.
    האשה הזו היא המלכה של כל האנסים
    יו 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל האנסים מעריצים את האשה הזו
    סגור
  • 1.
    צופית
    ניסים 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גבירתי היקרה מותר לך להגיב על כל דבר ועניין ולפעמים אפילו יש חובה לעשות כן בשביל להשלים לך את התמונה את צריכה לדעת שמירב בן ארי לא מספיק שהיא מקרקרת אלא קוקוריקו גמור שמשתייכת למפלגה של התרגנגול הראשי שאסף לו לתוך הלול את מיני העופות תחת מרותו ולכן אם לא ידעת את זה תיווכחי לדעת שזו האמת
    סגור