תקשורת ומדיה
הקאמבק הלא צפוי של מגזין פלייבוי: כך הוא עומד להיראות
המגזין האייקוני יהיה מעכשיו רק דיגיטלי וישמש כפלטפורמה לדוגמניות להפיץ תוכן ומיני ולא מיני למנויים
פלייבוי משיקים מחדש את המגזין האייקוני שלה כפלטפורמה דיגיטלית בלבד בניסיון להילחם באתרים כמו OnlyFans, כך דיווח היום (שני) הניו יורק פוסט.
על פי הדיווח, המהדורה החדשה של המגזין, שגרסתו המודפסת נסגרה בשנת 2020, יצא מאוחר יותר השנה.
הפרסום המקוון ישמש ככניסה ל"פלטפורמת היוצר" של פלייבוי, אותה מוכר המותג כחלופה "מוגבהת", "בטוחה" ו"בלעדית" ל-OnlyFans.
כעת, במקום "שפנפנות", הדוגמניות של פלייבוי יקראו "יוצרות", שיפרסמו תוכן מיני וגם לא מיני ויעניקו למנויים גישה בלעדית לחייהם.
הפוסט שם את ידו על ה"שער הדיגיטלי" הראשון אי פעם של פלייבוי, עליו הדוגמנית אמנדה סרני, שהרוויחה יותר ממיליון דולר כיוצרת פלייבוי באמצעות גרסת הבטא של הפלטפורמה, "Centerfold".
פלייבוי השיקה לראשונה את "Centerfold" עם היוצרת קארדי בי כהפרזנטורית של המותג, בדצמבר 2021 כמקום "לחופש יצירתי, ביטוי אמנותי וחיוביות מינית".
בדומה ל- OnlyFans, הפלטפורמה מאפשרת לדוגמניות לטפח מנויים משלמים.
פלייבוי אמר לפוסט כי הם מבטלים את השם "Centerfold" ובמקום זאת הפלטפורמה תשולב לתוך מותג פלייבוי.
עוד ב-
"פלטפורמת היוצר של פלייבוי היא מגזין פלייבוי למאה ה-21", אמרה מנהלת המותג הראשי של החברה רייצ'ל וובר. "אנחנו מעבירים את הכוח של יצירת תוכן לידי הקהילה היצירתית ונותנים להם את הכלים ליצור אינטראקציה עם בסיס המעריצים שלהם ולהרוויח כסף באופן ישיר".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה