תקשורת ומדיה

דורין אטיאס מזהירה: "מהגיהנום הזה לא תהיה דרך חזרה"

הסטייליסטית והפודקאסטרית שאינה מפחדת להביע את דעתה, פנתה לשר הביטחון בסטורי זועם במיוחד בצל ההפגנות, ודרשה ממנו: "תפחד על החיים של כולם"
מערכת ice | 
דורין אטיאס (צילום אינסטגרם)
שעות לפני ההפגנות הסוערות על הרפורמה המשפטית במוצ"ש, עשרות פעילים שכללו מילואימניקים, טייסים ואנשי שייטת 13 לשעבר, הגיעו בשבת בבוקר לחוף שדות ים כדי להביע את מחאתם וזעמם מול שר הביטחון האלוף (במיל) יואב גלנט הנוהג להגיע לחוף  ולשייט בו באופן קבוע, כשהם נושאים שלטי מחאה ביניהם בין היתר שלט עליו נכתב "אנשי הים לא שטים לדיקטטורה". 
מי שהצטרפה למחאה דרך הרשתות החברתיות והשמיעה קול זועם היא הסטייליסטית ומנחת הפודקאסט "אש"  דורין אטיאס, שהעלתה סטורי תקיף לחשבון האינסטגרם שלה בו כתבה בפתיח: "כמו בכל בוקר שבת, גם הבוקר יצא גלנט שר הבטחון לחתירה בחוף הים. הבוקר המתינו לו שם חבריו מהשייט", עדכנה את 75.3 אלף עוקביה  כשהיא דואגת לתייג גם את גלנט. 
בהמשך ביקשה להוסיף גם את דעתה וכתבה: "בנימה אישית, אתם הורסים לנו את המדינה ומהגיהנום הזה לא תהיה דרך חזרה", התריעה בזעם מהול בדאגה.
"אין מצב שאתה מאמין במה שאתה עושה", פנתה ישירות לגלנט והוסיפה: "הדבר היחיד שאתה מאמין לו זה הפחד שיקחו ממך את הטייטל 'כבוד השר', כתבה לו בזעם כשהיא חותמת את הפוסט בפנייה ישירה נוספת לגלנט עצמו: "אז אדוני כבוד השר, לפני הכל תהיה בנאדם עם מצפון מוסר וערכים", הפצירה בו. "אל תפחד רק על עצמך. תפחד על החיים של כולנו. גם בידיים שלך לעצור את ההפיכה", סיכמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה