תקשורת ומדיה

אילן פלד שבר את הרשת ביום האישה: זה מה שעומד מאחורי הסרטון

חברת מייקרוסופט הפיקה סרטון העצמה נשית לכבוד יום האישה, בשיתוף השחקן אילן פלד, בפחות מיממה הסרטון זכה לאלפי צפיות ולא מעט אהדה. כעת מנהלת השיווק בחברה מספרת כיצד נהגה הרעיון המקורי לסרטון והאם פלד לקח חלק בכתיבה

מערכת ice |  2
אילן פלד במייקרוסופט (צילום Microsoft Israel יוטיוב)
לכבוד יום האישה שהתקיים אמש (ד') חברת מייקרוסופט הפיקה סרטון מיוחד בהשתתפותו של השחקן אילן פלד שלרוב משחק נשים. תוך זמן קצר הסרטון עם פלד, שדווקא מגלם את עצמו ולא דמות נשית, הפך לוויראלי. 
בסרטון רואים את אילן פלד מגיע למשרדי החברה לפגישה במטרה להפיק סרטון ליום האישה. לאחר שהוא שומע את הרעיונות של הצוות הצעיר הוא מתלהם ומעביר ביקורת על מצב המדינה ומצבה של האישה במסגרת הזו, למשל היקף הנשים שלוקחות חלק בממשלה הנוכחית. לבסוף הוא מציע לצוות להביא בשנה הבאה פרזנטורית אישה לסרטון.
שירלי הרמן, מנהלת השיווק והמיתוג בחברה סיפרה אמש למאקו כי לכבוד יום האישה היה חשוב לחברה לפעול ולהשמיע את קולן של נשים: "השנה החלטנו לקדם מסר שיזכיר לכולנו, שלמרות שנעשתה התקדמות אדירה בשילוב וקידום נשים בעולם העבודה, יש עוד דרך ארוכה ללכת. חיפשנו דמות שתדע להעביר את המסרים בצורה ברורה וחדה שמשולבת בהומור איכותי. הבחירה 'ההפוכה' בגבר, שיככב בסרטון שעוסק בשילוב ושוויון מגדרי, מחדדת את המסר בצורה משמעותית הרבה יותר".
יתרה מכך היא מספרת שהתסריט והרעיון לסרטון כולו התבסס על תובנות ונקודות שהוצפו על ידי נשים מתחומים שונים ולבסוף גם פלד לקח חלק בכתיבת התסריט.
הסרטון כאמור הגיע לאלפי צפיות תוך זמן קצר וביוטיוב הוא כבר זכה לקרוב ל-23 אלף צפיות בפחות מיממה. לאחרונה פלד לקח חלק בקמפיין נוסף, הפעם במסגרת פרסומת לפרטנר לצד סטטיק.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא משהו (ל"ת)
    נועה 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אלוף בהכלללללל
    אילנה 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האלוף הזה העביר את המסר הכי ברור והכי עוצמתי ever! אבל היי... מישהו שומע אותו?!
    סגור