תקשורת ומדיה

אברי גלעד מזהיר: "אנחנו הולכים, תלכו לאלף עזאזל"

בטור שישי שלו בישראל היום אברי גלעד מתייחס לפילוג במדינה: "אני מתגעגע למה שהיה פה אך לפני חודשיים־שלושה. מתגעגע לשנאה הפשוטה, להסתה, לפלגנות, לחוסר הסובלנות, לקטנוניות, לשקרנות, לכל הדברים האלה שעד לפני רגע ממש שנאתי. כי למרות כל הקיטוב בחסות סוכני הפירוד הפועלים בינינו, לא היתה שאלה על עצם החיים"
מערכת ice |  14
אברי גלעד (צילום מסך רשת 13)
בטור שישי השבועי שלו ב'ישראל היום' אברי גלעד מתייחס לשנאה והפילוג הקיימים בימים אלה בשפע במדינה, צד אחד מפגין ויוצר אנרכיה, השני מעביר חוקים בלי הידברות ונראה שיש בכך משהו שמטריד מאוד את המגיש הוותיק של רשת 13.
גלעד כתב: "אני מתגעגע למה שהיה פה אך לפני חודשיים־שלושה. מתגעגע לשנאה הפשוטה, להסתה, לפלגנות, לחוסר הסובלנות, לקטנוניות, לשקרנות, לכל הדברים האלה שעד לפני רגע ממש שנאתי. כי למרות כל הקיטוב בחסות סוכני הפירוד הפועלים בינינו, לא היתה שאלה על עצם החיים יחד. ובכן, זה נעלם. ואני כבר מתגעגע. כי עכשיו המציאות התחלפה במציאות חדשה - שבירת כלים מוחלטת. אלה אומרים: "הלכה המדינה, אנחנו הולכים". ואלה אומרים: "תלכו לאלף עזאזל, מי צריך אתכם". ויש תחושה של גירושים באוויר, רק לא ברור בדיוק מי מתגרש ממי, ומה הסדרי הראייה על הילדים".

עוד הוסיף: "לא רוצה לכתוב על האשמים ולנקוב בשמות. אין לי דרך לצאת מזה טוב. יש תאבי פיצוצים בשני הצדדים. יש אנשים שמעדיפים את טובתם על טובת הכלל. יש אנשים שחושבים שהם יודעים לרכוב על גב הנמר, ולא להיטרף. כל אחד מכם בוודאי יזהה מישהו עם ההגדרות האלה, אם כי לא בהכרח אותו מישהו. אבל המנוע הגדול שדוחף את כל העסק להקצנה הן הרשתות החברתיות. פייסבוק מודה בפה מלא שהיא מעודדת פוסטים שמטיפים לשנאה ולקיטוב, וממעיטה בפוסטים של שיתוף פעולה ואהבת חינם. זאת המדיניות".
בטור הקודם שלו, גלעד התייחס ראשית לבינה המלאכותית, ולא רק לעובדה שהיא עשויה לבטל את הצורך במשרות רבות שקיימות היום. גלעד מתייחס דווקא לשתי תופעות שעולות מהבינה המלאכותית והיא התפתחות עולם הדיפ פייק לתוך עולם הפורנו והבינה המלאכותית וגם לתופעת הפדופיליה שעושה שימוש בכלים הללו.
 
"הצעד הבא של המהפכה הנוראית הזאת הוא הפייק פורן, הפורנוגרפיה המלאכותית. ראיתי אותה במו עיניי השבוע. לוקחים פנים של אדם, נגיד מסוג אישה, ונותנים לבינה המלאכותית פקודה לשים את הפנים על גופה של אישה אחרת, בסרט פורנוגרפי".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    אתה עצמך בין האשמים
    לוי 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפכת לעוד ימני העובד בעיתון "מטעם" שראל היום , השקרנון השופרון מטעם הליכוד, במימון מליארדר מת
    סגור
  • 11.
    זה הכל השמאל ההזוי והדורסני!!
    ימית 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 4
    בגלל שהם לא בשלטון החליטו- להקריס את המדינה!
    סגור
  • מתי בדיוק השמאל היה בשלטון
    מנחם 03/2023/18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שנה? מה עם ה15 שלפני? איזה ימנים הזויים, ביביסטים רפי שכל, תאכלס יהיה לי אחלה להחפרד מכם
    סגור
  • 10.
    אברי גלעד
    דולי 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המנהיגות איבדה כיוון לחלוטין. הם האנרכיסטים
    סגור
  • 9.
    רוצה להיות ג'ורדן פיטרסון...אבל אין לך את זה (ל"ת)
    אפנדי 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    דיקטטורה שולטת בארץ שלנו
    ויוה 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 6
    כל עוד החונטה הדיקטטורית, שהסמיכה את עצמה לשלוט בארץ ללא גבולות, הכאוס השנאה וההסתה יהיו בעינם. חובה להעביר את השינוי והשדרוג שהממשלה מבקשת לעשות. חייבים בדחיפות לעשות סדר במדינה, והביא להפסקת השליטה של השמאל המושחת, ולהשליט דמוקרטיה בארץ. קומוניזם לא כאן.
    סגור
  • 7.
    הפגנות ללא גבולות
    רון 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 5
    מר אברי גלעד,כשממשלת הזמני לפיד עשו את הסכם הגז ללבנוןכאילו שלכאורה חיזבאללה לא זה ששולט שם ,וכל זה ללא משאל עם ,ללא שיתוף של האופוזיציה דאז "לפיד: "אופוזיציה מופקרת, לא נביא את ההסכם להצבעה בכנסת" גם אז כעסתם שאין הידברות?!
    סגור
  • ממש לא! הפחידו את האנשים!
    שי 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הרפורמה תעבור והשמיים לא יפילו!
    סגור
  • 6.
    אברי גלעד
    רות 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אברי גלעד איש עלוב
    סגור
  • 5.
    חינוך מקולקל!
    אנצי! 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כשהמדינה מטמטמת את הציבור,זה התוצאה! כשהיא לא מכריחה בחוק שכולם ילמדו ליבה וישתתפו במאמץ הלאומי וגם בחובות,אז זו התוצאה! מה אברי גלעד מתפלא,כשיש סקטורים שעושים כל דבר כדי לנצל את הצד כלכליסט ולא לעבוד,לא כי הם לא יכולים,כי הם לא רוצים! אז באמת הגיע הזמן שנהיה כמו בשווייץ,עם קנטונים.כל משלמי המיסים,אלה שעובדים,אלה שמשרתים בצבא בקנטון אחד.כל השאר שיסתדרו לבד ואז תראו איך הם יתחננו כשהם יבינו שאין יותר מי שיממן אותם!!!!
    סגור
  • 4.
    אברי שכחת את המסית ב 20 השנים
    חביב 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 5
    האחרונות . שהכלבים שלו משחירים את מי שלא מאמין למילה שיוצאת מפיו. ולא מעוניין שאשתו ( שלא נבחרה) לנהל לנו את המדינה ו״לראיין ״ את ראשי השב״כ והמוסד .ולקרוא חומר מודיעיני .
    סגור
  • 3.
    החבר שלו נתניהו אחראי לכל זה, אין לו מה להתלונן (ל"ת)
    ציון ירושלים 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 2.
    אברי, כתבת הרבה ולא אמרת כלום
    דנה 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מה אתה מבזבז את זמננו על מילים נבובות ושום אמירה?
    סגור
  • 1.
    אצל אברי, מקדמת דנא, זה מגיע לפורנו
    דלית 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה נושא שכחוטנהשני עובר בדבריו. הפורמט. מעניין אותו להתעסק עם זה. היה כמובן את הוויכוח הקשה עם עירית לינור בגל"צ בעניין, ששם אותו במקומו, ובמיוחד אחרי נולדו בנותיו. התעשת.
    סגור