תקשורת ומדיה

אמיר חצרוני גורם לסערה: מה אמר על אנה פרנק?

אחרי שטען שהיהדות דת מכוערת והיהודים מכוערים, גם אם יעשו גוונים בכיכר המדינה, פרופ' אמיר חצרוני ממשיך לתקוף: "המזרחים מכוערים כמו פועל בניין פלסטינאי, אבל גם האשכנזים לא משהו בלשון המעטה. אנה פרנק למשל, אפשר להגיד עליה הרבה דברים, אבל לא שהייתה ילדה יפה"
מערכת ice |  1
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
אחרי שפרופ' אמיר חצרוני פרסם ציוץ אנטי-ציוני נוסף, בו היא שילב עתיקות ממצרים, את הרב קנייבסקי וגם עקיצה לשרה נתניהו, שעברה אמש מצור במספרה. כך הוא כתב: "סליחה, שאני לא כותב על הדיקטטורה היודו-נאצית, אבל תראו איזה קישוטים יפים היו בקבר מצרי לפני 4,000 שנה! תשוו לדרעק בקברים של הפרזיט קנייבסקי, הטראנסוויסטיסט עובדיה, והקוקו-קוק. המסקנה הבלתי נמנעת היא שהיהדות דת מכוערת של אנשים מכוערים. גם אם יעשו גוונים בכיכר המדינה - יישארו מכוערים". כעת, חצרוני מפרסם ציוץ המשך - בו הוא שוחט פרה קדושה נוספת, לא אחרת מאשר אנה פרנק.
  
בציוץ החדש שהעלה, כתב חצרוני כך: "אין ויכוח שעדות המזרח מכוערים כמו שרק פועל בניין פלסתינאי שנאנק תחת מכבש הכיבוש ולא שמע על המצאת החשבונית יכול להיות מכוער, אבל גם האשכנזים לא משהו-בלשון המעטה. קחו את אנה פרנק למשל. אפשר להגיד עליה הרבה דברים, אבל לא שהיתה ילדה יפה. חוששני שרק התבוללות המונית תוכל לשפר את המצב".
 
עוד קודם לכן, הפרופסור קרא להשתמטות, כאשר שיתף את הכתבה של נדב איל ב-ynet תחת הכותרת "צוות א' ב'שלדג' לא יגיעה למילואים: 'לא נשרת דיקטטורה'. בכותרת המשנה נכתב: "6 חברי הצוות, שחתמו על התנדבות ומשרתים יחד עשרות שנים, תיארו כי הם חרדים לגורל המדינה עקב המהפכה המשפטית: "יצאנו למהלך הזה בצער רב. אלמלא אובדן הדרך של המדינה היינו ממשיכים ל-30 שנים נוספות". חצרוני הוסיף כיתוב לשיתוף: "מזמן הגיע הזמן - אהל למה לסרב אם אפשר להשתמט בכיף וכחוק?!".
את הציוץ על צוות שלדג הוא חתם במתכון משלו לפירוק הממשלה: "קיבלתם צו גיוס? בקשו לראות קב"ן. כשהתור אצל הרב"ן יהיה ארוך מהתור לגיבוש סיירת - הדיקטטורה היודו-נאצית תיאלץ להחזיר ציוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חצרוני, דר' גבלס ה"דגול" היה מעלה אותך על נס. אין הבדל
    גרשון גרשייגץ 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ביניכם
    סגור