תקשורת ומדיה

מגיש קשת 12 עולה למתקפה: "העולם הפוך"

יואב לימור, מגיש תוכנית הבוקר בקשת 12, טוען לחוסר סימטריה ותוקף: "טייס בחיל האוויר מוגדר אנרכיסט בידי שרים בממשלה. פורעי חווארה, לוחמים נגד המדינה, טרם נעצרו ונחשבים פטריוטים אצל שרים בממשלה"
מערכת ice | 
יואב לימור (צילום אריק סולטן)
יואב לימור,  העיתונאי ושדרן טלויזיה שמגיש את תוכנית הבוקר ב"קשת 12", העלה היום (רביעי)| ציוץ לחשבון הטוויטר שלו, בו הוא הביע את מורת רוחו על היחס כלפי המפגינים נגד הרפורמה המשפטית, זאת לעומת היחס לפורעים בחווארה.
בציוץ שהעלה לימור לחשבון הטויטר שלו הוא כתב: "טייס בחיל האוויר, לוחם בשירות המדינה, נעצר הבוקר ומוגדר אנרכיסט בידי שרים בממשלה. פורעי חווארה, לוחמים נגד המדינה, טרם נעצרו ונחשבים פטריוטים אצל שרים בממשלה. עולם הפוך".
כזכור,  טייס אפאצ'י של חייל האוויר נעצר היום בהפגנות המחאה נגד הרפורמה המשפטית בתל אביב, ובתגובה עשרות טייסים הגיעו על מדים לתחנת המשטרה כדי למחות על המעצר שלו.
בן כספית העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו מוקדם יותר בו הוא כתב: "מתפתח אירוע: טייסים רבים (מדברים על עשרות), במדי או סרבלי טיסה וגם באזרחי, בדרך לתחנת המשטרה ברמת החייל כדי למחות על מעצרו. עורך דינו מדווח מתוך התחנה: "אני במשטרה, בפנים כבול באזיקים טייס אפאצ'י שלא נותנים לי לדבר איתו, עצור כי השתתף בהפגנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה