תקשורת ומדיה

גיא פלג משתולל: "אלי אוחנה ודודו אוואט פופוליסטים עלובים"

פרשן המשפט של חדשות 12 תקף את השניים שגינו נהמות שלכאורה כוונו לשחקן בית"ר ירושלים: "לא שמעתי אף נהמה! ונניח ופספסתי וכמה שורות לפני נהמו, זה דומה לקריאות האלימות והגזעניות מכל יציע בית"ר רק לעבר אבו פאני ודיא סבע?", שוער נבחרת ישראל לשעבר תקף: "האיש שעשה קריירה מפופוליזם, המצאות, ושעת סיפור בערוץ 12"
מערכת ice | 
גיא פלג (צילום גיא גלעד)
לאחר ששחקנה של בית”ר ירושלים, דנילו אספרייה, טען כי ספג נהמות גזעניות מאוהדי מכבי חיפה במהלך ה-2:1 שספגו הצהובים-שחורים בסמי עופר בשבת, הפרשן הפוליטי של חדשות 12, גיא פלג, שידוע כאוהב הירוקים מיד החליט לעלות להתקפה ולדבריו אספרייה לא דובר אמת.
פלג נכנס בעוצמה בצמד פרשני התכנית “שער השבת” בערוץ הספורט וכתב בטוויטר שלו: “אלי אוחנה ודודו אוואט זה צמד פופוליסטים עלובים. ישבתי ביציע שבו נטען כי נהמו לעבר אספרייה”.

עוד הוסיף: “לא שמעתי אף נהמה! ונניח ופספסתי וכמה שורות לפני נהמו, זה דומה לקריאות האלימות והגזעניות מכל יציע בית"ר רק לעבר אבו פאני ודיא סבע? על זה צרכים לדעתם לעבור לסדר היום. איכס”.
 
אוואט כתב בטוויטר שלו: "גיא פלג האיש שעשה קריירה מפופוליזם, המצאות, ושעת סיפור בערוץ 12, שהאכיל אותנו בפרוטקולים מהבוסים שלו בפרקליטות, אבל דילג על עדכונים ממשפט נתניהו כשהתיקים קרסו כי זה לא הסתדר לו עם האובססיה, רוצה להיות גם פרשן ספורט"
עוד הוסיף: "חבל שהוא לא ראה שהקפטן של חיפה הרגיע את הקהל, חבל שהוא לא שמע שאמרתי שרק קומץ מהאוהדים נהמו, אבל ככה זה כשאתה משתכשך כל היום בג'קוזי של שרה - נכנסים מים לאוזניים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה