תקשורת ומדיה

אילון מאסק שורף את טוויטר: "תגידו מה שאתם רוצים"

בצל הבעיות המשפטיות של טוויטר והביקורת נגדו, אילון מאסק ממשיך לעורר ביקורות נוסף והפעם עם ציוץ בו הוא מודה שהוא ממש לא מתבייש בהשקעה ואפילו חושף את הצעד הבא של טוויטר
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
בזמן שטוויטר ממשיכה להתמודד עם רצף של תביעות, אילון מאסק מסרב להתבייש ברכישה היקרה שלו. ציוץ חדש של מאסק עורר היום לא מעט תגובות, ואם להיות מדויקים קרוב ל-30 אלף תגובות והמספר כמובן רק עולה. 
בציוץ החדש מאסק כותב כך: "תגידו עלי מה שתרצו, אבל אני רכשתי את החברה הגדולה ביותר ללא מטרות רווח ב-44 מיליארד דולר חחח". הציוץ כאמור גרר לא מעט תגובות ודי במהרה. בין המגיבים הראשונים הוא דרק סמארט, מעצב משחקים מארה"ב שכתב: "טוב, עכשיו תפיץ את הקוד הפתוח שלכם, ואז אולי נתרשם". 
לכך מאסק כבר הספיק להגיב ואמר: "תתכונן להיות מאוכזב כשנפרסם את המידע בשבוע הבא, אבל זה ישתפר במהרה!". לצד התגובה הזו היו נוספים שלא ממש התרשמו מהציוץ של מאסק ולא הבינו מה החוכמה ברכישת חברה בסכום גדול יותר ממה שהיא שווה, ועל הדרך שאלו אותו מה שלום חברת טסלה.
עם זאת, היו אלו ששיבחו את מאסק ואמרו שהוא היחיד שהיה לו האומץ להחזיר את חופש הדיבור לאחת הפלטפורמות הגדולות בעולם. 
עם זאת וכאמור, גם טוויטר וגם טסלה עומדות בימים אלו מול תביעות רבות עקב פעילותן וזאת לאחר שטוויטר ספגה לא מעט ביקורת על הדרך בה החברה בחרה לפטר אלפי עובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה