תקשורת ומדיה

עלו על הטריק? יוצרי הרשת שמתפרנסים מהרשתות החברתיות

על פי סקר רחב היקף שנערך על ידי חברת הקריאייטיב והטכנולוגיה Artlist ובקרב כ־5,000 יוצרים בגילאי 16־34 מרחבי העולם נמצא שיוצרי התוכן מפרסמים יותר מבעבר בעולם הפרסום הדיגיטלי
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום unsplash)
על פי סקר רחב היקף שנערך על ידי חברת הקריאייטיב והטכנולוגיה Artlist ובקרב כ־5,000 יוצרים בגילאי 16־34 מרחבי העולם נמצא שיוצרי התוכן מפרסמים יותר מבעבר בעולם הפרסום הדיגיטלי. כתוצאה מכך הם פרזנטורים בחברות המובילות בשוק ומרוויחים יותר כסף מבעבר.
כ- 37% מעוני הסקר טענו שהתוכן שלהם מוגדר כסרטים קצרים, וכ- 34% מגדירים את התוכן שלהם כפרסומת. עוד נמצא שתכנים המוגדרים כ- "vlog" נמצאים בירידה משמעותית ולפי הסקר חשוב ליוצרי התוכן התוכן השיווקי מאשר האותנטיות.
מבין משיבי הסקר כ- 60% מתפרנסים מהתוכן שהם מעלים לרשתות וכ- 40% מגדירים את התוכן שלהם כתחביב. עוד נשאל בסקר, האם זה רווחי? כ־ 50% מרוויחים עד 5,000 דולר לשנה, כ־ 11% מרוויחים 5,000־10,000 דולר, עבור כ־16% מדובר ב־10־30 אלף דולר, שיעור כמעט שווה, כ- 17% מרוויחים 30־100 אלף דולר, ו־ 7% מגיעים ליותר מ־100 אלף דולר לשנה מתוכן הווידאו שלהם.
בין שלל יוצרי התוכן ניתן למצוא את מיסטר ביסט שמייצר אתגרים עבור קבוצת אנשים תמורת סכום כסף גבוה, בנוסף ביסט מארגן אתגרי תרומה לעמותות שונות.
@mrbeast Bro had negative rizz 💀🇮🇹 #venice #blinddate ♬ original sound - MrBeast
 

יוצרת תוכן מסקרנת נוספת היא צ'רלי דמיליו שפרצה באמצעות קטעי ריקוד והיום לה ולמשפחתה יש מפעל ענק סביב האישיות שלה עם ליין מוצרים רחב שכולל פודקאסטים, ספרים ובשמים.
 
@charlidamelio kids choice awards fit is complete… and im hosting the show this year with @nateburleson on march 4th!!! dont miss out 💚🤍 @nickelodeon ♬ original sound - charli d’amelio
תגיות אינסטגרם | טיק טוק | כלכלה | פייסבוק | צעירים | רשת חברתית

הכתבות החמות

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה