תקשורת ומדיה

הטלטלה בשוק התקשורת תחכה? מסיבת העיתונאים להצגת הרפורמה נדחית

אם לא יקרה משהו לא צפוי, שר התקשורת החדש שלמה קרעי עתיד להודיע במסיבת עיתונאים מיוחדת על מהפכה של ממש עם ביטול שני הגופים, ביקורת של ארגוני היוצרים שיפגינו מול המקום בו יכנס את המסע"ת, האם גם התאגיד ייסגר או שרק יקוצץ התקציב משמעותית?
מערכת ice | 
שלמה קרעי,שר התקשורת (צילום ויקיפדיה, פלאש 90/ נעם רבקין פנטון)
שר התקשורת, שלמה קרעי, אמור היה לכנס מחר (רביעי) מסיבת עיתונאים ובה היה אמור להכריז על הרפורמה שלו בשוק התקשורת, כשבין הייתה על הפרק עמדה הודעה על ביטול הרשות השנייה ועל ביטול מועצת הכבלים והלווין.
אלא שרגע לפני חצות, במשרד התקשורת פרסמו הודעה מפתיעה לפיה: "מסיבת העיתונאים להצגת הרפורמה בשוק התקשורת נדחית לעת עתה. על מועד חדש תבוא הודעה בהקדם. עמכם הסליחה".
 
כמובן שבמרכז דבריו, לכשתקבע המסע"ת שוב יעמוד תאגיד השידור הציבורי כאן 11, האם יוחלט לסגור אותו בסופו של דבר או לקצץ משמעותית בתקציבו. הנושא של התאגיד הפך לשיחת היום בקרב אנשי המקצוע, השחקנים וסלבריטאים שיצאו להפגנות נגד ההחלטה של קרעי מלכתחילה להביא לסגירת התאגיד, זאת על אף נתונים לא רעים בצפייה וגם שורה של סדרות שהפכו ללהיטים.
יש לא מעט ביקורת סביב המהלכים שמבצע השר החדש בשוק התקשורת, לדעת רן בוקר: "ההחלטה של השר קרעי לקיים מסיבת עיתונאים על ״הרפורמה בשוק התקשורת בשנה הקרובה״, דווקא ביום שבו התאגיד משיק את לוח השידורים היא החלטה מוזרה שמלבד להכניס אצבע בעין ולעשות דווקא לא מאוד תורמת".
 
עוד הוסיף בוקר בביקורת על קרעי: "אם אתה מעוניין בשינוי אמיתי יש לפעול אחרת, אבל כנראה שהרצון לתשומת לב גובר על כך. חבל מאוד". ארגוני היוצרים יפגינו מחר מול מסיבת העיתונאים של השר שלמה קרעי.

אותם ארגונים טוענים כעת: ״הממשלה מתכננת להכניס קיצוץ בשידור הציבורי לחוק ההסדרים. הפוליטיקאים ישמעו ויראו אותנו היום, מחר ובכל זמן ומקום שנדרש, עד שיורידו את ידיהם מהשידור הציבורי״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה