תקשורת ומדיה

חדשות 13 נסערים מתקיפת העיתונאים: "ייגמר ברצח", "תתביישו"

צוות של חדשות 13 הותקף באלימות קשה, אודי סגל שהיה אחד מהם כתב: "אלימות, והגזענות הבוטות כלפי העיתונאים היו מיותרות", אלמוג בוקר: "עזבו את הקריאות המכוערות ביום הזה ובכלל- כאן זאת כבר ממש תקיפה", גם סיון כהן וליאור קינן הזדעזעו
מערכת ice |  6
חדשות 13 (צילום מסך)
בסוף השבוע האחרון מדינת ישראל הוכתה בתדהמה אחרי הפיגוע המזעזע מחוץ לבית הכנסת בשכונת נווה יעקב שבירושלים, בו נרצחו 7 יהודים ו-3 נוספים נפצעו. אתמול (שבת) בזירת הפיגוע, מתפרעים פרצו  לעמדת שידור של חדשות 13 ותקפו את הכתבים ואנשי הצוות.
אודי סגל, אחד מאלו שהותקפו כתב: "צוות חדשות 13 ואני אבל וכואב את מותם של הנרצחים בירושלים. באנו לספר את הסיפור שלהם. לדווח. האלימות, והגזענות הבוטות כלפי העיתונאים היו מיותרות. זה לא מרתיע אותנו. אנחנו בסדר, אבל אולי טוב להזכיר גם הערב שדרך ארץ קדמה לתורה".
 
המוחים השמיעו קריאות שונות, בהן "שמאלנים הביתה". בהמשך, המוחים הטיחו את שולחן השידור והכיסאות לקרקע, כשאחד מהם ניגש לצוות הצילום וצורח עליהם: "לא רוצים אתכם פה, אתם רוצים בלאגן?". חלק מהקריאות אף היו מסיתות והתייחסו ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה: "לנטרל את היועצת המשפטית לממשלה שמונעת פגיעה בטרור".
אלמוג בוקר הוסיף ביקורת משלו: "אנחנו אחרי 24 שעות כואבות מאוד ויש מי שבוחר להפוך את אודי סגל, אלון בן דוד וצוות חדשות 13 שהגיעו לשדר מזירת הפיגוע לאוייבים. עזבו את הקריאות המכוערות ביום הזה ובכלל- כאן זאת כבר ממש תקיפה. תתביישו".
ליאור קינן הוסיפה: "צוות חדשות 13 בראשות אודי סגל, שהגיע לשדר את המהדורה מזירת הפיגוע בנווה יעקב, מתוך הזדהות וכבוד עמוקים לתושבי השכונה, הותקף בקללות ואלימות".
 
יוסי אלי תקף: "בהלם!!! זה עתה ההמון בנווה יעקב תקפו את אודי סגל שלנו ואת אלון בן דוד, הפילו גדרות על ראשם. וכל זה רק כי הם באו לעשות שידור מהשכונה לחזק את התושבים ביום כזה קשה! אודי ואלון אוהב אתכם".
סיון כהן הזדעזעה: "רק השבוע בטור מצוין כתב אלון בן דוד שמישהו עוד יירצח כאן ראשי המערכת הפוליטית חייבים להרגיע! יום אחד זה ייגמר אחרת התמונות האלה הן נורת אזהרה אדומה מהבהבת חיבוק גדול לאודי, אלון, נאדר ושאר הצוות".
מנכ''ל רשת 13, יורם אלטמן: "אני מגנה בתוקף את הניסיון לפגוע בצוות חברת חדשות 13. גילויי אלימות פיזית או מילולית כלפי עיתונאים וצוותי תקשורת מכלי תקשורת כלשהו, המגיעים לסקר ולדווח מהשטח בזמן אמת זה חציית קו אדום. אני מחזק את ידיהם של אנשי חברת החדשות ובטוח כי ימשיכו לעשות את עבודתם החשובה ללא מורא. תקשורת חופשית היא בנשמת אפה של הדמוקרטיה וכל ניסיון לפגוע בה הוא ניסיון לפגוע בדמוקרטיה הישראלית".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    איילוש מחדשות -וההוא הד"ר,שותפים למה שקורה (ל"ת)
    השלכות הסתה ושקרים 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    המוסר הכפול של התקשורת בין ימין ושמאל מרתיח את הדם. (ל"ת)
    עינת 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ביביסטים מריירים באולפן ופוגעים בעתונאים בחוץ
    Anj 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ערוץ 13 ובעקר איילה "שקר כלשהו" חסון מחבקים את הביביסטים הפשיסטים. עכשיו סה חוזר אליהם. הפשיזם לא עוצר בתחנה הראשונה שלו. הוא חפגע בכולכם
    סגור
  • 3.
    מי שראה את הכלוב של 13 נגד התושבים מבין את הזעם. (ל"ת)
    13 גזענים 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אלון בן דוד במאמריו המסיתים מעצים את השנאה והאלימות. (ל"ת)
    עתונות השמאל 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מגיע לכם כי אתם מנסים ללקק לביביסטים
    בריאן 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם תכוניות כמו שרון גל ואיילה חסון ימח שמם טפו!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור