תקשורת ומדיה

גלי צה"ל מצרפים שני שחקני חיזוק מנוסים לשורותיהם

שירן מיארה – בלאו תמונה לסגנית מנהל מחלקת החדשות; ישראל פישר יצטרף למחלקה ככתב כלכלי
מערכת ice |  2
גלצ (צילום מערכת אייס)
שני גיוסים חדשים במחלקת החדשות של גלי צה״ל: שירן מיארה – בלאו תמונה לסגנית מנהל מחלקת החדשות. ישראל פישר יצטרף למחלקה ככתב כלכלי ויסקר את משרד האוצר, בנק ישראל, סוגיות מאקרו, המדיניות הכלכלית של הממשלה, משבר יוקר המחייה ועוד.
שירן מיארה – בלאו היא בעלת ניסיון בתפקידי מפתח עיתונאיים אותו צברה במהלך 5.7 שנים בתאגיד השידור הציבורי ״כאן״ וברשות השידור, בין היתר כעורכת משנה של רצועת "השבוע", כעורכת יומני חדשות ברשת ב׳, כעורכת משנה ב"חדשות הערב" וכרכזת דסק החדשות האחוד של הרדיו והטלוויזיה. היא בוגרת תואר ראשון בתקשורת ומדע המדינה באוניברסיטה העברית.
ישראל פישר, בוגר גל״צ, מביא עמו ניסיון של יותר מעשור בעולמות הכלכלה רבתי. במהלך השנים האחרונות היה כתב האנרגיה, התשתיות והתעשייה של ״דה מרקר״ וסגן עורך מדור הכלכלה העולמית. בנוסף התמחה בעריכת תחקירים ובכתיבה. לאורך הדרך היה ישראל גם כתב בדסק הכלכלי של תאגיד השידור הציבורי ״כאן״. את שירותו הצבאי עשה ישראל במחלקת חיילים וצבא של גלי צה״ל בה היה עורך, כתב שטח ומפיק. ישראל הוא בעל תואר ראשון בגיאוגרפיה וסביבה ובוגר הישיבה העירונית התיכונית ׳יבנה׳ בחיפה.

קרדיט: יונתן בירנבאום
מפקדת גלי צה״ל והעורכת הראשית, גלית אלטשטיין, מסרה: ״מברכת את שירן וישראל על הצטרפותם למחלקת החדשות ומאחלת להם הצלחה רבה בתפקידם. גיוסם מהווה נדבך נוסף בחיזוק השדרה העיתונאית המקצועית שאנו מובילים בשנה החולפת בגלי צה״ל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי צריך אותם בכלל? למה לממן עוד אזרחים לתחנה "צבאית".
    עוד פרזיטים עלינו. 01/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמעתי את המלוקק הזה, פישר. חנפן דביק. אבל לא זו הבעיה הציבורית, אלא השאלה מדוע הציבור צריך לממן את העסקתם של שני אזרחים בתחנה "צבאית" עאלק. אם הצבא רוצה תחנת שידור (דבר מיותר) לפחות שיסתמך על חייליו ולא על שני אזרחים במשכורת שמנה.
    סגור
  • 1.
    עוד שבועיים כולם ברחוב, שיפתחו דוכן סביח (ל"ת)
    חיזוק??? 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור