תקשורת ומדיה

בן כספית חושף את הלילה הנורא: "המעלית מלאה בדם"

בן כספית החליט להעביר בעצמו את המיקרו לדירתו החדשה, והאירוע נגמר במעלית מלאה בדם וכמעט נסיעה לבית החולים. מגיש הרדיו סיפר על המעבר לדירתו החדשה והתנחם למרות הלילה הקשה שעבר: "יש לי אחלה דירה"
מערכת ice |  1
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
העיתונאי ומגיש הרדיו, בן כספית, חושף היום (שלישי) בתוכניתו ברדיו 103 את מה שאירע לו בעת מעבר הדירה בהוד השרון, לדירה החדשה אליה עבר במגדל חדש בקומה ה-15 - המקרה שגרם לו לאבד דם וכמעט הגעה לבית החולים.
כזכור, כספית שמשתף את עוקביו בתוכנית סיפר על כך שהוא עובר לדירה חדשה, ואף נעדר מהתוכנית השבוע ובמקומו הוקפץ להגיש אושיית הרשת חיים לוינסון שכבר הצליח תוך שידור אחד גם לעצבן את מגל ולנזוף בו בשידור חי.

כספית סיפר על המעבר ואף החמיא לעובדים הרוסיים או הבוכריים שהעבירו לו את הדברים שהצליחו להוציא את פסנתר הכנף מחדרה של בתו\ על אף שהיה נראה שהדבר בלתי אפשרי. 
מעבר הדירה שהתחיל בצורה חלקה, נגמר כמעט באסון עבור מגיש "פגוש את העיתונות", כאשר לאחר העברת הציוד ביום ראשון בלילה, נזכר כספית כי עוד לא העביר את המיקרו, והחליט להעביר אותו לבדו מבלי עזרת הפועלים. ביציאה מהמעלית, בחניון של בניין דירתו הישנה, הזכוכית המסתובבת שבמיקרו נפלה על הרצפה והתנפצה לעשרות חתיכות, והמגיש גילה שאחד הרסיסים חתך אותו במה שהוביל לכך שהמעלית התמלאה בדם.
לצערו של כספית הוא שכח את מכשיר הנייד שלו בדירתו החדשה, ואף לא זכר את הדרך לבית החולים בכפר סבא, ומשכך כמעט והתייאש שכן בינתיים הרסיסים תקעו את המעלית, הכול היה מלוכלך והוא עצמו היה שותת דם. לבסוף התעשת העיתונאי, נסע לדירתו החדשה, וגם שם לא היה לו מה לעשות שכן החפצים היו כולם ארוזים עדיין, ובסוף עם מגבת אחת והצמדה למקום החתך - הדם נעצר: "רק ב-2 בלילה סיימתי את האירוע", סיכם כספית והתנחם: "אבל יש לי אחלה דירה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין לי
    רונן 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הביצה
    סגור