תקשורת ומדיה

חיים אתגר מגיב לכתב האישום: "זה לא הסוף, מקווה שהצדק ייעשה"

חיים אתגר הגיב לכתב האישום שהוגש נגד שי אביטל: "הבאנו בחשיפה עדויות רבות, נשים אמיצות, חלקן גלויות, סיפרו על האיש והצלקת שהותיר. אני בטוח שזה לא הסוף.  לא משנה איך תסתיים הפרשה הזו, היה חשוב לחשוף את העדויות. נמתין למשפט ונקווה שייעשה צדק"
מערכת ice |  2
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)
שי אביטל, סוכן הדוגמניות, חשוד כי הטריד מינית עשרות דוגמניות שעבדו תחתיו, זאת לאחר תחקיר של חשיפה עם חיים אתגר שהציף את הנושא. מאז, אביטל נמלט מישראל, אך הוסגר על ידי המדינה מאמסטרדם שבהולנד.
היום (שני) הוגש כתב אישום נגד אביטל רק על שתיים מהמתלוננות. חיים אתגר, שחשף כאמור את הסיפור בתוכניתו חשיפה, הגיב לדברים: "היום הוגש כתב האישום: מדינת ישראל נגד שי אביטל. לפני כמעט שנתיים יצאנו לדרך עם התחקיר על שי אביטל. אחרי שנים של שמועות, שתיקה וניסיונות של עיתונאים אחרים לגעת בנושא וללא הצלחה, כולל ניסיונות שלא הבשילו במקומות אחרים לידי תחקיר, גילי ברוש וגילה גולן צוקרון שלנו, הצליחו. הבאנו בחשיפה עדויות רבות, נשים אמיצות, חלקן גלויות, סיפרו על האיש והצלקת שהותיר". 
אתגר המשיך: "כידוע זמן קצר אחרי העימות איתי אביטל יצא מהארץ. הוא נדרש לחקירה ימים רבים ולא שב לישראל. התנהלות משפטית השאירה נכון לעכשיו רק שתי נשים בכתב האישום, אבל אני בטוח שזה לא הסוף. בשורה התחתונה לא משנה איך תסתיים הפרשה הזו, היה חשוב לחשוף את העדויות. אם היינו נרתעים, מוותרים ותחקיר חשיפה לא היה משודר - קולן של עשרות נשים לא היה נשמע". לסיום כתב אתגר: "נמתין למשפט ונקווה שייעשה צדק. *אביטל מכחיש את הטענות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חיים אתגר
    7טכב 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצויין שלא תיהיה יותר בתקשורת כולם אומרים כי נמאס לנו ממך אנחנו אוהבים אותך אבל עשית את שלך מספיק יש תוכניות יותר מעניינות טבע הסטוריה
    סגור
  • 1.
    חיים אתגר ראוי לשבח
    אלה 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד באמת כל הכבוד לחיים, ועכשיו הכל על ראש בית המשפט,מי שישפוט הוא זה שיביא שלווה לבנות המסכנות...החלאה הזאת חייבת עונש אמיתי.
    סגור