תקשורת ומדיה

בן כספית נעדר מהתוכנית כבר יומיים: מה הסיבה לכך?

העיתונאי בן כספית לקח חופשה זמנית משידוריו ברדיו 103, ובמקומו הוקפץ אושיית הרשת חיים לוינסון לצידו של ינון מגל. בינתיים נמשכו הפיצוצים כרגיל כאשר לוינסון זעם על מגל בשידור חי: "אל תשאל את השאלה המפגרת הזאת"
מערכת ice |  5
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
מגיש הרדיו והעיתונאי, בן כספית, נעדר כבר יומיים מתוכניתו הקבועה ברדיו 103FM עם ינון מגל, ומי שהוקפץ להחליף אותו הוא אושיית הרשת חיים לוינסון שכבר הצליח להגיע לכמה פיצוצים מול מגל בתוכנית, כראוי למחליף של כספית.
כספית שמשתף את מאזיניו בחייו האישיים, כבר חשף כי בכוונתו לעבור דירה בהוד השרון - עיר מגוריו, והמאזינים הקבועים של התוכנית כבר שמעו על כך בתקופה האחרונה. כספית האריך גם להיום את חופשתו הזמנית משידורי הרדיו, ויחזור כבר מחר לעמדתו הקבועה לצד ינון מגל.

לוינסון מצידו שקיבל הזדמנות לשדר בתוכנית הפופולארית, ניסה להתסיס כנגד ינון מגל ואף נזף בו בשידור חי באמצע הריאיון עם ח"כ ולדימיר בליאק: "תכבד את המראויין, אל תשאל שאלה מפגרת", וקיבל נזיפה בחזרה, ספק עקיצה, מינון מגל שאמר לו שלא "יתנפח" כמו בן כספית, דבר שהחזיר את אושיית הרשת לקרקע.
מדובר היה בשאלת מגל את חבר הכסת מיש עתיד, שבעוד הם מדברים על קץ הדמוקרטיה לאור הרפורמה של יריב לוין, ודורשים משאל עם, בממשלת לפיד את הסכם הגז שהיה דרמטי לא העבירו אפילו להצבעה בכנסת. לוינסון כאמור התרעם ודרש ממגל להפסיק עם השאלה המפגרת, אך מגל העיר לו ובליאק השיב: "מה הקשר בין הסכם הגז לבין השמדת הדמוקרטיה הישראלית?", על כך ענה מגל: לתת שטחים של ישראל זה דבר פעוט בעיניך?" וחבר הכנסת חתם: "אף אחד לא נתן שטחים, זה פייק".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    זו הסיבה ! ואל תגידו , לא ידעתי .
    אביחי 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי תשובה על השאלה . אני מציע להקשיב בקשב-רב לרב ניר בן ארצי שליט"א ציטוט ; כולם יתגלו , מכל השכבות בציבור ובעיקר זה מתחיל על אנשי ציבור בכל הפלטפורמות , בעיקר האנשים המשפיעים על תודעת הציבור . ז'א גנבים , שקרנים , בוגדים , נואפים , וכ'ו כולם יתגלו במערומיהם , כפי שרואים את הלך הרוח הכללי . מאחר וכחברה בכללותה הגדלנו ראף , אז "מלמעלה" מסים ליישר אותנו למסלול והעקשנות מסרבת . אז הוחלט להתחיל "להכות" אנשים . ז'א יקרו מקרים , כגון חולי , אסונות קטנים , עד מוות של אנשים משפעים על החברה הכללית והפרטית באורח רע ופוגעת בציבור . יש שיעור קבוע של הרב ניר בן ארצי שליט"א בימי שישי בוקר שלישי ערב מוצ'ש
    סגור
  • 4.
    יחזור מחר. חבל. כבר חשבנו שמת. (ל"ת)
    פטריוט 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    עובר דירה ,כמה מלל מיותר,ולא מעניין, (ל"ת)
    א 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מההה
    איל 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החליפו נבלה בטריפה
    סגור
  • 1.
    יחזור לא יחזור לא מעניין (ל"ת)
    ביג דיל 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור