תקשורת ומדיה

רני רהב במתקפה חסרת תקדים: "אתה חשוך, תתפטר"

רני רהב עלה למתקפה נגד הרב שלמה עאמר, שיצא נגד חברי הכנסת שנרמלו את מינויו של אמיר אוחנה ליושב ראש הכנסת: "אין לנו עניין ברב ראשי שהוא חשוך. לא יעלה על הדעת שכבוד הרב ידבר באופן פוגעני כזה כנגד האיש מספר 2 בהיררכיה השלטונית במדינת ישראל"
מערכת ice |  7
רני רהב (צילום ויקיפדיה)
הרב שלמה עמאר, רבה של העיר ירושלים והרב הראשי לשעבר, עולה להתקפה נגד מינויו של אמיר אוחנה ליו"ר הכנסת: "ממנים אותם לתפקידים מכובדים. בושה שאין כדוגמתה". הרב עמאר לא חסך שבטו גם מחברי הכנסת החרדים ותקף אותם בחריפות: "גם אנשים שנחשבים יראים תמכו, זו בושה שאין כדוגמתה. אנשים שמיצגים תורה ודת. ממנים אותם לתפקידים מכובדים. בושה שאין כדוגמתה".
עוד אמר כי: "אנחנו צריכים להיזהר לא לקרב את אותם אנשים, לא להשלים להם מניין. הראשון לציון מצטרף לדבריו של ראש ישיבת 'כסא רחמים', הרב מאיר מאזוז, שהתייחס אמש בשיעורו השבועי למצעד הלהט"ב בירושלים ולמינויו של אמיר אוחנה ליו"ר הכנסת ותקף אותו במילים קשות: "הגיע הזמן שיישאלו כל אחד, האם זה מצעד הגאווה או מצעד הענווה. מצעד הגאווה?! מה גאווה בזה? להתרחק מזה. הולכים אנשים ומתפארים – מצעד הגאווה בירושלים. לסגור את החלונות, להגיד לילדים יש פה מצעד הבהמות, אין לכם מה להסתכל על זה. יש פה בהמות הולכות על שתיים. זו חוצפה מעל הכול".
מי שלא נותר חייב נוכח המתקפה של הרב הראשי לשעבר הוא היחצן רני רהב, שהעלה היום (שני) סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא עלה למתקפה חסרת תקדים נגד עאמר: "אולי כבוד הרב עמאר תואיל להתפטר, ובכך תשמח את המוני בית ישראל", כתב בפתח דבריו רני רהב.
רהב הוסיף: "אין לנו עניין ברב ראשי שהוא חשוך. לא יעלה על הדעת שכבוד הרב ידבר באופן פוגעני כזה כנגד האיש מספר 2 בהיררכיה השלטונית במדינת ישראל. נשמח באם תתפטר".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מדינה בהתפרקות
    עידית 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק אני רהב...כל אלה שלא עובדים וא עושים צבא ומשנוררים וסוחטים אותנו שיקחו את שרה שני בני הלמך אבנר וקקי ואת זוביהו היכנסו בטיסה ישירה לסדום
    סגור
  • 3.
    כל יום יותר
    מתו שלח 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה החשוך ולא הרב..איך אתה מעז לצאת נגד גדול הדור..איש דוחה ויחצן פח
    סגור
  • 2.
    לא האמנתי שאסכים עם דברי רני רהב
    שפחת השם 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נשאר עוד מקום במריצה לרב המבולבל?
    סגור
  • 1.
    צריך לבטל את מצעד הגאווה
    יהודה 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 4
    שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה בביתו.
    סגור
  • צריך לבטל אותך (ל"ת)
    גיל 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • צריך לבטל את הדת (ל"ת)
    שפחת השם 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • מצעד הגאווה
    הדסה 02/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לבטל את הרבנים החשוכים אין להם מקום בארצנו1
    סגור